اظهار نظر مربی خارجی استقلال کاری کرد تا دروازه‌بان مس رفسنجان به حمایت از سرمربی تیمش بپردازد.

حامد لک پشت سرمربی تیمش درآمد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک با اینکه فصل درخشانی در مس رفسنجان سپری کرده و در ۱۱ مسابقه برای این تیم هفت کلین‌شیت داشته، اما در کنار آن بسیار هم بدشانس بوده چرا که در دو بازی از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده و در سه دیدار دیگر هم بنابر دلایل مختلف نتوانسته تیمش را همراهی کند تا عدم حضورش در ۵ بازی، او را با سه کلین‌شیت کمتر، از کورس رقابت با بیرانوند عقب بیاندازد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در دو دیدار فصل جاری مس رفسنجان مقابل نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی بخاطر محرومیت و بیماری نتوانسته بود تیمش را همراهی کند، در مسابقه اخیرشان برابر استقلال هم به دلیل کشیدگی پشت پا در آخرین جلسه تمرینی، این بازی را از دست داد ولی همچنان مورد توجه‌ترین بازیکن تیمش در ورزشگاه آزادی بود.

حامد لک که بخاطر جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی با نظر محمد ربیعی در دیدار مقابل استقلال به زمین نرفت و روی نیمکت تیمش بود، بین دو نیمه بخاطر حاشیه به وجود آمده در کنار زمین از روی صندلی بلند شد و به مجادله لفظی پیش آمده از سوی مربیان حریف دخالت کرد.

در پایان نیمه اول استقلال و مس رفسنجان، محمد ربیعی در حال صحبت با داور چهارم بود و اعتقاد داشت داور می‌توانست خطا روی شیمبا در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کند که در همین حین ریکاردو ساپینتو وارد این مکالمه دو نفره شد و یک حاشیه به وجود آورد و در ادامه نیز بهزاد غلامپور و روی ماتا از استقلال و ابراهیم صادقی و حامد لک به این بحث آمدند.

صحبت‌های روی ماتا نسبت به ربیعی برای پشتیبانی از ساپینتو کاری کرد تا حامد لک پشت سرمربی تیمش دربیاید و از مربی استقلال بخواهد ساکت شود و به رختکن خودی برود که این اتفاق یک کارت زرد برای آنها به همراه داشت.