فرشاد احمدزاده با ارسال چهار پاس گل نقش پررنگی در سپاهان تحت مربیگری مو رایس داشته است.

احمدزاده باید خودش هم گل بزند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه انقلاب کرج مغلوب پیکان شد و دومین باخت فصل را تجربه کرد که موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت ولی نتوانست از شانس‌های خود برای کسب تساوی یا پیروزی در این مسابقه استفاده کند.

احمدزاده پس از اینکه مقابل استقلال در هفته ابتدایی مسابقات در ترکیب اصلی قرار گرفت رفته رفته از حضور در جمع 11 بازیکن اصلی تیم دور شد و در چند مسابقه نظیر دیدار برابر پرسپولیس حتی فرصت بازی به دست نمی‌آورد، اما این بازیکن خوش تکنیک و سرعتی بار دیگر توانایی‌هایش را به مورایس ثابت کرد تا به ترکیب اصلی بازگردد.

در واقع نقطه عطف این فصل برای احمدزاده تا اینجا دیدار برابر تراکتور بوده که به دلیل مصدومیت یاسین سلمانی در دقایق پایان نیمه اول وارد زمین شد و پیش از اینکه بازی در 45 دقیقه به پایان برسد او پاس گل دوم عیسی مرادی را ساخته و پرداخته کرد.

در ادامه احمدزاده که در دو دیدار برابر هوادار و پرسپولیس حتی یک دقیقه هم بازی نکرده به بازیکن کلیدی مورایس تبدیل شد و پس از شروع دوباره مسابقات هم همواره در ترکیب اصلی برابر ملوان، نفت مسجد سلیمان و پیکان حاضر بوده است.

احمدزاده در مصاف با پیکان هم یکی از بازیکنان فعال سپاهان بود و بارها با حرکات خود از سمت چپ و راست خط دفاعی پیکان خطرساز شد که یکی از ارسال‌های او با عملکرد بهتر شهریار مغانلو می‌توانست به گل بدل شود ولی به نظر می‌رسد تقلایی که فرشاد در روز دشوار سپاهان در کرج داشت کافی نبود و او که تاکنون موفق به گلزنی در این فصل نشده برای بازگرداندن سپاهان به صدر جدول باید به این ناکامی در هفته آینده و نیم فصل دوم مسابقات خاتمه دهد.