بعد از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل لانس، سرمربی پی اس‌ جی، به کی لیان امباپه اجازه داد با ترک اردوی این تیم مدتی استراحت کند تا با پشت سر گذاشتن خستگی جام جهانی بازگردد.

استراحت ویژه برای امباپه: وقتی آماده شدی برگرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسه در جام جهانی قطر، که در این تورنمنت درخشش فوق‌العاده‌ای داشت دیشب اولین بازی خود برای باشگاهش پاری سن ژرمن را انجام داد. دیداری که آنطور که امباپه و تیمش انتظار داشتند پیش نرفت و با شکست 3-1 آنها مقابل لانس به پایان رسید.

بعد از بازی دیشب کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌‌جی، به امباپه اجازه داد چند روزی اردوی این تیم را ترک کرده و به استراحت بپردازد. البته امباپه تنها کسی نبود که چنین اجازه‌ای دریافت کرد. رسانه‌های فرانسه می‌گویند اشرف حکیمی هم اجازه مشابهی از گالتیه گرفته است. حکیمی هم مثل امباپه با تیم ملی کشورش مراکش تا روزهای آخر جام جهانی مشغول بازی بود. به نظر می‌رسد گالتیه امباپه و حکیمی را دیشب همچنان خسته از جام جهانی دیده است.

این تصمیم گالتیه در حالی گرفته شده است که پاری سن ژرمن به زودی بازی‌های متراکمی در پیش خواهد داشت. سرمربی پی‌اس‌جی این گزارشها را تایید کرد و گفت:" بله، حکیمی و امباپه چند روز مرخصی گرفتند. برنامه ما این بود که آنها بتوانند در دو بازی بعدی برای ما بازی کنند ولی این تصمیم بهتری است چون آنها با استراحت بیشتر و سرزنده‌تر به تیم برمی‌گردند".

بر اساس اعلام رسانه‌های فرانسوی کریستوف گالتیه به امباپه و حکیمی ده روز فرصت استراحت داده است. در نتیجه آنها می‌توانند در دیدار با رن که روز پانزده ژانویه برگزار می‌شود به میدان بروند.

امباپه دیشب در حالی برای پی‌اس‌جی بازی کرد که دو ستاره بزرگ دیگر تیم لیونل مسی و نیمار در کنارش نبودند. نیمار البته به دلیل اخراج در بازی قبلی مقابل استراسبورگ در زمین حضور نداشت ولی ستاره آرژانتینی بعد از جام جهانی هنوز به پی‌اس‌جی برنگشته است.