سرمربی برنتفورد با یک ساعت تاخیر نسبت به آن چه که تصور می‌شد، ملی پوش ایرانی تیمش را مقابل لیورپول راهی میدان کرد.

حرکت ایذایی توماس فرانک با سامان قدوس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد در شبی که تنها چند دقیقه سامان قدوس را در ترکیب داشت به یک برد بزرگ دست یافته و موفق شد لیورپول را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. ملی پوش ایرانی برنتفورد بیش از این‌ها می توانست در این دیدار بازی کند اما توماس فرانک ترجیح داد با وجود فراخوانی او برای تعویض در دقایق پایانی نیمه اول، در نهایت این بازیکن را در آخرین دقایق نیمه دوم راهی زمین کند.

برنتفورد شروع خوبی در این دیدار خانگی داشت و روی گل به خودی کوناته دروازه  لیورپول را در دقیقه 19 باز شد. یک ربع بعد از این گل در حالی که بازی با حملات بی نتیجه لیورپول در جریان بود، فرانک با یک اشاره، سامان قدوس را فراخوانده و لحظاتی با او صحبت کرد. سرمربی برنتفورد به گونه‌ای با بازیکن ایرانی خود صحبت می کرد که به نظر می رسید او تا چند دقیقه دیگر وارد زمین خواهد شد.

شاید هم این یک حرکت ایذایی از سمت سرمربی برنتفورد بود که صرفا برای گول زدن حریف صورت گرفت و قصدی برای تعویض وجود نداشت!

این اتفاق را در دقیقه 36 شاهد بودیم؛ اتفاقی که حتی توجه کارگردان تلویزیونی را هم به خود جلب کرد. او هم که تصور می کرد قدوس به عنوان اولین تعویضی بازی، مشغول گوش دادن به آخرین توضیحات سرمربی تیمش است، چند ثانیه از بازی را بیخیال شده و یک تصویر بسته از مکالمه سرمربی و بازیکن برایتون پخش کرد؛ مکالمه‌ای که البته محتویات آن باتوجه به عدم ورود قدوس به زمین، هیچ گاه مورد استفاده قرار نگرفت.

دقایقی بعد از این اتفاق، شاهد به ثمر رسیدن گل دوم برنتفورد بودیم تا عملا احتمال ورود سامان به زمین حداقل تا پیش از شروع نیمه دوم به حداقل برسد. 

قدوس که هفته گذشته حدود نیم ساعت فرصت بازی مقابل  تاتنهام را پیدا کرده بود بعد از گوش دادن به توضیحات سرمربی تیم، به نیمکت برگشت و تا دقیقه 87 نیز صبر کرد تا بالاخره زمان ورودش به زمین فرا برسد. او در فاصله کمتر از 5 دقیقه به پایان کار جای ویتالی جانلت را گرفت و در اندک زمانی که فرصت بازی داشت کار خاصی جز چند دفع توپ و گرفتن یک خطا از فیرمینیو انجام نداد.