با صلاحدید ژوزه مو رایس سرمربی پرتغالی طلایی پوشان اصفهانی طی دو هفته اخیر نیلسون جایگزین رناتو در قلب خط دفاعی این تیم شده است.

دانشگر این دو برزیلی را به جان هم انداخت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش‌سه"، از هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم این رناتو داسیلویرا بود که در قلب خط دفاعی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان قرار می‌گرفت و دانشگر و جونیور دو مدافعی بودند که به تناوب جایگزین او می‌شدند.

با این حال هر چه جلوتر آمدیم این دانشگر بود که توانست گوی سبقت را از جونیور برباید و در کنار رناتو نام خودش را به عنوان دیگر زوج قلب خط دفاعی سپاهان مطرح می‌کرد، اما بار دیگر شرایط طی دو مسابقه اخیر دستخوش تغییر و تحول شده است.

در آخرین تصمیمات فنی مورایس این نیلسون جونیور است که توانسته پس از 12 هفته حضور مداوم رناتو داسیلویرا این بازیکن را از ترکیب اصلی بیرون کند و خودش در مقابل نفت مسجد سلیمان و سپس پیکان به طور ثابت بازی کرد.

بنابراین این هفته‌ها برخلاف هفته‌های اول تا دوازدهم که رناتو بازیکن ثابت تیم بود و نیلسون برای حضور در ترکیب تلاش می‌کرد، جایگاه این دو برزیلی تغییر کرده و دانشگر است که توانسته خودش را به عنوان مدافع میانی همیشگی تیم مطرح کند.

البته طلایی‌پوشان اصفهانی در دیدار هفته چهاردهم برابر پیکان روی ارسالی به تیرک دوم گل خوردند و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند. باید دید این شکست بار دیگر قلب خط دفاعی سپاهان را دچار تغییر خواهد کرد یا خیر.