یو لیان نا گل زمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید از کودکی طرفدار این تیم بوده و آرزویش حضور در بایرن بوده است.

نا گل زمان: برادرم باعث شد عاشق بایرن شوم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان از سال 2021 هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته و عملکرد قابل قبولی را روی نیمکت این تیم داشته است. 

او حالا از علاقه‌اش به حضور در بایرن در دورانی که هنوز در مستطیل سبز حضور داشت صحبت کرده و مدعی شده است که از کودکی هوادار پروپا قرص این تیم بوده است. 

این مربی جوان آلمانی در این باره به یوفا گفت:« برادرم 11 سال از من بزرگتر است، او هوادار بایرن بود و اولین کسی بود که در آن زمان همیشه درباره بایرن با من صحبت می‌کرد. از همان روز بود که من هم طرفدار و علاقمند به بایرن شدم. بسیار پیش می‌آید که وقتی خواهر یا برادری طرفدار تیمی هستند، شما هم طرفدار همان تیم می‌شوید.»

او با اشاره به علاقه‌اش به پیوستن به بایرن اظهار داشت:« وقتی بازی می‌کردم همیشه هدفم این بود که به این باشگاه بپیوندم اما متاسفانه در این امر موفق نبودم و توانستم در آن زمان به این رویا دست پیدا کنم.»

ناگلزمان درباره واکنشش در زمان دریافت پیشنهاد هدایت این تیم اضافه کرد:« بایرن بزرگترین باشگاه آلمان است. هر شانسی تاریخ انقضا دارد. شما فرصت نامحدود برای پذیرش این پیشنهاد را ندارید. این قدم بزرگی بود اما اول قلبم واکنش نشان داد. در ذهنم در حال تحلیل و ارزیابی بودم اما به ندرت پیش می‌آید که شانس هدایت بزرگترین باشگاه کشورتان را داشته باشد. به عنوان یک مربی کارم این است که عملکرد خوبی داشته باشم و به عنوان یک هوادار واقعی سعی دارم بازی خوبی به هواداران ارائه کنم.»