میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش باید فقط و فقط به بازی بعدی فکر کند.

آرتتا: رویای ما قهرمانی در لیگ برتر نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شش سال گذشته موفق نشده بود حتی در بین چهار تیم صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد. 

دوری از لیگ قهرمانان باعث ناراحتی هواداران و مدیران این باشگاه شده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در این فصل به طور کامل فرق کرده و آنها بهترین فرصت برای کسب اولین جام قهرمانی پس از فص 04-2003 را دارند. 

اختلاف هفت امتیازی توپچی‌ها در صدر جدول با منچسترسیتی اختلاف نسبتا مطمئن و قابل توجهی است اما آرتتا معتقد است که این تیم همچنان نباید رویابافی کند و باید واقع‌بینانه رفتار کند. 

این مربی اسپانیایی درباره شانس قهرمانی تیمش به خبرنگاران گفت:« مسئله این نیست که بخواهیم کسی را متوقف کنیم، مسئله این است که باید واقع‌بین باشیم. سبک بازی و نمایش ما مشخصا تاثیرگذار و درخشان است و ما واقعا از این موضوع خوشحال هستیم.»

او با اشاره به اهداف تیمش اظهار داشت:« ما همیشه باید به خاطر داشته باشیم که باید اهدافی را در کوتاه مدت در نظر بگیریم و این چیزی است که باعث می‌شود به دنبال پیشرفت باشیم و چیزی است که باعث می‌شود در بسیاری از دیدارها به پیروزی برسیم.»

آرتتا در پاسخ به سوالی در این باره که اهداف الهام‌بخش او برای سال 2023 چیست اضافه کرد:« این که بتوانیم برابر نیوکسل به پیروزی برسیم. سپس در بازی بعدی پیروز شویم و بعد در دیدار پس از آن. رویای تیم ما این است.»