ژوزه مورینیو پس از جام جهانی به گزینه سرمربی‌گری تیم‌های ملی پرتغال و برزیل تبدیل شد اما تیاگو پینتو، مدیر رم، انتظار جدایی او از این تیم را ندارد.

آقای خاص در رم ماندنی شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، تیاگو پینتو، مدیر رم، مطمئن است ژوزه مورینیو علیرغم اینکه اصلی‌ترین گزینه سرمربی‌گری تیم ملی پرتغال است اما به عنوان سرمربی سری آ باقی خواهد ماند.

پرتغال پس از جدایی فرناندو سانتوس پس از شکست ناامیدکننده ماه گذشته مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، به دنبال سرمربی جدیدی است. مورینیو یکی از نام‌هایی است که گفته می‌شود در این لیست قرار دارد، در حالی که پس از کناره‌گیری تیته، از این سرمربی پرتغالی و 59 ساله به عنوان یک گزینه احتمالی برای تیم ملی برزیل نام برده می‌شود.

با این حال، پینتو انتظار دارد که مرد پرتغالی در ورزشگاه المپیکو بماند، جایی که او تا پایان فصل 2023-2024 قرارداد دارد. 

او به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: «وقتی مربی‌ای مثل مورینیو می‌گیرید، باید به شایعات عادت کنید. این اولین بار در 18 ماه گذشته بود که یک باشگاه یا یک فدراسیون به او علاقه مند شد. من خودم پرتغالی هستم و هر بار که مربی تیم ملی را عوض می‌کنند، از مورینیو یاد می‌شود، اما برای آینده قطعا روی حضور او در تیم ملی پرتغال حساب می کنیم.»

مورینیو فصل گذشته رم را به اولین قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رساند و اولین جام اروپایی این تیم ایتالیایی پس از 60 سال را به دست آورد. این پنجمین قهرمانی مورینیو در قاره اروپا بود که در چهار مرتبه قبلی، دو نوبت قهرمان جام یوفا/لیگ اروپا و دو نوبت فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.