لیونل مسی امروز برای اولین بار پس از اتمام جام جهانی در تمرین پی اس‌ جی حاضر شد و برای او گارد افتخار تشکیل دادند.

استقبال قهرمانانه از مسی در تمرین پی اس جی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بازیکنان این تیم فرصت استراحت بیشتری دریافت کنند و برای مدتی از تمرینات و دیدارهای باشگاهی دور باشند. لیونل مسی روز گذشته بدون هیاهو و دور از جنجال و هیجان جشن‌های قهرمانی تیم ملی کشورش در چند روز اخیر به پاریس برگشت تا بار دیگر در تمرینات پی‌اس‌جی حاضر شود.1788083

بسیاری از هواداران او در ورزشگاه روساریو جمع شده بودند تا با او عکس بگیرند و پس از اینکه مدتی را در کنار آنها سپری کرد و پیراهن‌های بسیاری را امضا کرد، با جت شخصی به همراه همسر و فرزندانش راهی پاریس شد.

مسی ساعتی پیش در کمپ تمرینی پی‌اس‌جی حاضر شد و به شدت نیز از او استقبال شد. کادر فنی، هم‌تیمی‌ها و کارکنان کمپ، برای مسی هنگام ورودش به زمین گارد افتخار تشکیل دادند و او را تشویق کردند. در انتها نیز لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، لوحی را به مسی به نشانه قهرمانی جهان اهدا کرد. نکته جالب حضور ایتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، در تمرین بود و او نیز مسی را تشویق کرد. انتظار می‌رود مسی یکشنبه پیش رو و برابر رن در ترکیب پی‌اس‌جی به میدان برود.

مسی در بازگشت به پی‌اس‌جی دو نفر از ستاره‌های این تیم را در کنار خود ندید. کیلیان امباپه و اشرف حکیمی بعد از بازی مقابل لانس یک مرخصی یک هفته‌ای گرفتند. کریستوف گالتیه تشخیص داده که امباپه و حکیمی هنوز نتوانسته‌اند خستگی حضور در جام جهانی را کاملا پشت سر بگذارند و از آنها خواسته است مدتی از تیم دور باشند و استراحت کنند. درحالیکه فیگارو مرخصی امباپه را 10 روزه اعلام کرد. برخی رسانه‌ها می‌گویند او بعد از هفت روز به پی‌اس‌جی برخواهد گشت.

امباپه و حکیمی این روزها در نیویورک به سر می‌برند و به خصوص باید دید در بازگشت، برخورد دوباره کیلیان امباپه و مسی چگونه خواهد بود. امباپه در فینال برابر آرژانتین هت‌تریک کرد ولی در نهایت مسی و یارانش در ضیافت پنالتی‌ها پیروز شدند و جام را بالای سر بردند. پس از آن، کنایه‌های تمسخرآمیز امیلیانو مارتینز، گلر آرژانتین، علیه امباپه بسیار خبرساز شد. یکی از این کنایه‌ها در جشن قهرمانی خیابانی آرژانتین و در حضور لیونل مسی بود که با واکنش تند رسانه‌های فرانسوی نیز روبرو شد.