بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا در حال بررسی شرایط انتقال قرضی آن سو فاتی، ستاره جوان این تیم، است.

شایعه عجیب در اسپانیا: بارسا از فاتی خسته شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی در سال‌های اخیر همیشه جایگاه ویژه‌ای در بارسلونا داشته و بسیاری از او به عنوان ستاره و مهره اصلی این تیم در سال‌های پیش رو نام می‌بردند. 

مدیران بارسلونا عمیقا به این موضوع باور داشتند و همین باعث شد که شماره 10 ارزشمند این تیم را پس از جدایی لیونل مسی به او اهدا کنند تا نشان دهند که این بازیکن چه جایگاهی در این تیم دارد. 

با این حال، مصدومیت‌های متعدد برای این بازیکن که شب گذشته نیز با تک گلش در وقت‌های اضافه ناجی بارسا و صعودش به مرحله بعدی جام حذفی شد شرایط را سخت کرد و او مدت زیادی را دور از میادین سپری کرد. 

تصمیم او مبنی بر عدم انجام عمل جراحی یکی از اتفاقاتی بود که با انتقاد و ناراحتی شدید مدیران بارسا روبرو شد که با تکیه بر توصیه کادر پزشکی این تیم معتقد بودند او باید روش جدی‌تری را برای بهبود مصدومیتش انتخاب می‌کرد. 

حالا Fichajes مدعی شده است که مدیران این باشگاه از صبر کردن برای درخشش و شکوفایی فاتی خسته شده‌اند و در حال بررسی شرایط انتقال قرضی این بازیکن هستند. 

درخشش وینیسیوس جونیور در رئال مادرید یکی از دلایل این تصمیم است چون آنها معتقد هستند که فاتی نیز باید چنین مسیری را در پیش می‎‌گرفت اما کوتاهی خودش باعث شده که نتواند به مهره اصلی بارسا تبدیل شود.