اخیرا زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای مدعی شد که بدترین دوران فوتبالی اش تحت هدایت پپ گواردیولا در بارسا رقم خورد. این اظهارنظر واکنش کنایه‌آمیز این مربی اسپانیا را در پی داشته است.

طعنه و تمسخر ابراهیموویچ از سمت پپ!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2009 بود که ساموئل اتوئو و زلاتان ابراهیموویچ، دو مهاجم بزرگ دنیای فوتبال بین دو باشگاه اینتر و بارسلونا معاوضه شده و هر کدام سرنوشت متفاوتی پیدا کردند. ستاره کامرونی در  اینتر دوران فوق‌العاده‌ای داشته و در همان اولین فصل موفق به فتح سه‌گانه شد. اما شرایط در بارسلونا اصلا برای زلاتان خوب پیش نرفت و او تنها بعد از یک فصل لباس میلان را به تن کرد.

حالا زلاتان در 41 سالگی همچنان روزهای تلخش در بارسلونا را فراموش نکرده و مقصر اصلی آن را گواردیولا عنوان کرده است.

زلاتان از معدود بازیکنان مطرح و درجه یکی بود که نتوانست با روش‌های مربیگری گواردیولا خو بگیرد و بارها در مصاحبه با رسانه‌ها گفته که پپ نمی‌تواند شخصیت خودش را مدیریت کند.

چندی پیش هم زلاتان در مصاحبه با Canal+ فرانسه، طعنه‌ای به گواردیولا زد و گفت: "اگر ارلینگ هالند در منچسترسیتی، به فردی بزرگ‌تر و مهم‌تر از گواردیولا در تیم تبدیل شود، مهاجم نروژی تازه مشکلاتش شروع خواهد شد."

اکنون از گواردیولا در مورد این اظهارنظر سوال شد که او هم با کنایه پاسخ ستاره سوئدی را داد:"زلاتان کاملاً درست می گوید. در این باشگاه روحیات و خواسته‌های من مهم‌تر از هر فرد دیگری است. مثلا زمانی که ارلینگ 3 گل می زند را اصلا دوست ندارم، چون من خیلی حسود هستم. بعد از هت‌تریک، به او گفتم دیگر گل نزن چون می‌خواهم روزنامه‌ها فقط درباره من صحبت کنند. پس زلاتان من را کاملاً می‌شناسد. من این مدلی هستم."

 این دو اسطوره دنیای فوتبال و مربیگری، هیچ‌وقت نتوانستند رابطه فوتبالی و حرفه‌ای خوبی با هم برقرار کنند و از اولین روزی که با یکدیگر در بلوگرانا همکاری کردند تا حالا، طعنه های بسیاری را نثار همدیگر کردند. یکی از معروفترین آنها می توان به کتاب زندگی‌نامه زلاتان ابراهیموویچ اشاره کرد که از گواردیولا به عنوان فردی ترسو و بزدل یاد کرده است.