طلایی پوشان اصفهان با ارائه نمایشی تهاجمی مس کرمان را در نقش جهان شکست دادند.

سپاهان 2 - مس 0، یک نیمه کوبنده کافی بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل اول لیگ بیست و دوم به مصاف مس کرمان رفت. شاگردان مورایس بعد از شکست غیرمنتظره برابر پیکان چاره‌ای جز پیروزی مقابل نارنجی‌پوشان کرمانی ندارند و امیدوارند با کسب این سه امتیاز با لغو بازی استقلال بتوانند در صورت پیروزی به رده دوم جدول صعود کنند.

طلایی‌پوشان در این بازی خیلی سریع با گلزنی مغانلو روی ضربه کرنر ارسالی از سوی فرشاد احمدزاده از حریف خود پیش افتادند. انگیزه بالای بازیکنان سپاهان در جریان بازی باعث شد تا این تیم بعد از گل هم عقب‌نشینی نکند و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهد.

در یکی از همین حملات، حسین شهریاری، گلر مس، پس از برخورد با بازیکنان در محوطه جریمه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و با صورتی گریان، زمین بازی را ترک کرد تا شهدادنژاد باتجربه جایگزین او شود.

در ادامه بازی روی یک توپ‌ربایی توسط مغانلو، محمد علی‌نژاد با پاس فوق‌العاده شهریار، با گلر حریف تک به تک شد که با یک ضربه زمینی در جهت مخالف حرکت شهدادنژاد، دروازه مس را برای دومین بار باز کرد تا شاگردان مورایس با یک برتری دو گله نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

در نیمه دوم این مسابقه بازی از افت و خیز کمتری برخوردار بود و هر دوتیم موقعیت‌های گل کمتری به دست آوردند هرچند سپاهانی‌ها روی یک صحنه مشکوک گلزنی کردند که با پرچم کمک داور، این گل مردود اعلام شد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در ادامه با گزارش لحظه به لحظه این بازی با ما همراه باشید؛

هفته پانزدهم لیگ برتر، پنج‌شنبه پانزدهم دی‌ماه 1401، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری؛ داور وسط: امیر ایار/ کمک‌ها:  حمید نادری، علیرضا ممبینی، علیرضا تارخ/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

سپاهان

سیدپیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی (72-محمد قربانی)، سیدمحمد کریمی (72-جلال علی‌محمدی)، امید نورافکن (72- یاسین سلمانی)، محمد علی‌نژاد (67-آریا یوسفی)، فرشاد احمدزاده (84-الویس کامسوبا)، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

مس کرمان

حسین شهریاری (۲۲- آرمان شهدادنژاد)، امیر حسین عسگری، محمد ستاری، سید جلال عبدی (69- محمد صبوری)، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی نژاد، علیرضا قادری، صالح محمدی، امیرحسین بهزادی (46-سامان تورانیان)، شروین بزرگ

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی