گراهام پاتر، سرمربی چلسی، آغاز کارش در این تیم را با شرایط یورگن کلوپ در لیورپول و پپ گواردیولا در سیتی مقایسه کرد.

ادعای جالب پاتر: من هم مثل کلوپ و گواردیولا هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاتر پس از آغازی درخشان روی نیمکت چلسی با شرایط دشواری روبرو شد و حالا تنها دو بازی از هشت بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. 

تساوی ناامیدکننده برابر ناتینگهام فارست در روز سال نوی میلادی و شکست 0-1 برابر منچسترسیتی باعث شد که آبی‌های لندن در فاصله 10 امتیازی با رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند اما پاتر از هواداران این تیم خواست که صبور باشند. 

او درباره انتقادهایی که از عملکردش در چلسی شده گفت:« من چهار ماه است که در این تیم حضور دارم و پنج یا شش هفته از این مدت را به دلیل برگزاری دیدارهای ملی از دست دادیم که فکر می‌کنم زمان نسبتا زیادی باشد.»

پاتر با اشاره به نتایج گواردیولا و کلوپ در ابتدای کارشان اظهار داشت:« من فکر می‌کنم پپ یک سال قبل از آغاز به فتح جام به سیتی آمده بود و میکل آرتتا و کلوپ هم مدتی زمان نیاز داشتند تا به موفقیت برسند. اما مشخصا شرایط به دلایلی برای من متفاوت است. من به دنبال بازه زمانی خاصی نیستم و می‌دانم که ما اینجا مسئولیتی داریم.»

سرمربی چلسی درباره انتظارات از تیمش اضافه کرد:« ما با تغییر شرایط بسیار بزرگی روبرو بودیم، مشکلات زیادی از نظر مصدومیت داشتیم که کار را دشوار کرد اما این فقط حرف الکی است، اینطور نیست؟ مردم به دنبال کسب نتیجه هستند و می‌گوید دهانت را ببند گراهام! ما فقط پیروزی می‌خواهیم!»