گراهام پاتر، سرمربی چلسی، چندین بار اعتراف کرد آرسنال تیم برتر دربی امروز لندن بوده است.

پاتر: شکایتی ندارم و آرسنال خیلی از ما بهتر بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در شرایطی در ورزشگاه استمفوردبریج با یک گل مغلوب آرسنال شد که در طول 90 دقیقه عملکرد چندان خوبی نداشته و حتی یک موقعیت گلزنی جدی نیز روی دروازه صدرنشین لیگ برتر ایجاد نکرد. گراهام پاتر در پایان این دیدار مدعی شد تفاوت های زیادی بین چلسی و آرسنال وجود دارد و این شکست باید انگیزه آبی های لندن برای پیشرفت در ادامه فصل باشد.

گراهام پاتر گفت: "ما در مقابل یک تیم باکیفیت بازی کردیم که در مقطع بسیار خوبی نیز قرار دارد. آرسنال تیمی با اعتماد به نفس است و بنابراین ما به آنها احترام می گذاریم. بازیکنان چلسی امروز با تمام توان در میدان حضور یافتند، اما ما به ندرت موفق شدیم خود را به محوطه جریمه حریف برسانیم و همین موقعیت ها را نیز در لحظه آخر از دست دادیم.

در مجموع باید اعتراف کرد آرسنال لایق کسب پیروزی در این دیدار بود. گل ناامید کننده ای دریافت کردیم و با توجه به اتفاقات جریان بازی، ما شکایت زیادی از رقم خوردن این نتیجه نداریم. ما باید ببینیم که دو تیم در چه موقعیتی قرار دارند، آرسنال در شرایط خوبی است و بازیکنان این تیم مدت طولانی در کنار هم کار کرده‌اند و در حقیقت ما در شرایط متفاوتی هستیم. ما سعی کردیم بازی امروز را شبیه یک دربی لندن کنیم.

بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند، اما ما از کیفیت لازم برخوردار نبودیم و در نهایت تیم برتر در این بازی به پیروزی دست یافت. در صحنه گل خوب نبودیم، اما ما در آن لحظات به خوبی دفاع می کردیم. ما در این مسابقه آنطور که دوست داشتیم روان و خوب عمل نکردیم. واضح بود که اعتماد به نفس حریف بالاتر است.

آرسنال در این فصل امتیازات زیادی را کسب کرده و شروع بسیار خوبی داشته است. می‌توانستید تفاوت بین تیم‌ها را در ابعاد اعتماد به نفس و ساختار ببینید. گفتن این حرف خیلی خوب نیست، اما آرسنال در مجموع شایسته پیروزی در بازی بود. بنابراین ما باید این دیدار را به مثابه انگیزه ای برای بهتر شدن در نظر بگیریم. آرسنال به خوبی دفاع و پرس می کند و این همان کاری است که تیم های بزرگ انجام می دهند و آرسنال در حال حاضر یک تیم باکیفیت است. من دوست ندارم این مسئله را بگویم، اما این یک واقعیت است."