روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، تصمیمی برای بازگشت به چلسی ندارد و این موضوع را به مدیران اینتر اعلام کرده است.

توافق با اینتر: لوکاکو نمی‌خواهد به چلسی برگردد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو تابستان امسال در حالی که تنها یک سال از جدایی‌اش از اینتر و پیوستنش به چلسی گذشته بود، بار دیگر به این باشگاه ایتالیایی بازگشت. 

او در تابستان 2021 به عنوان گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ باشگاه چلسی راهی استفموردبریج داشت اما نمایشی ناامیدکننده در این تیم داشت و اظهاراتش درباره پشیمانی برای پیوستن به این باشگاه نیز شرایط را بهتر نکرد. 

او نتوانست انتظاری که پس از انتقال 115 میلیون یورویی به این تیم از او می‌رفت را برآورده کند و تنها هشت گل در 26 بازی در لیگ برتر به ثمر رساند و همین باعث شد که مدیران این باشگاه با انتقال قرضی‌اش به اینتر موافقت کنند. 

حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که باشگاه اینتر نیز مشتاق است که قرارداد این مهاجم بلژیکی را دائمی کند و مذاکراتی را نیز با باشگاه چلسی درباره این موضوع انجام داده است. 

گفته می‌شود  دو طرف به صورت شفاهی برای انجام این انتقال به توافق رسیده‌اند و انتظار می‌رود که به زودی قرارداد جدیدی تا تابستان 2024 با لوکاکو برای ادامه حضورش در سن سیرو به امضا برسد. 

اینتر قرار است 10 میلیون یوروی دیگر برای یک فصل حضور قرضی او در این تیم به چلسی پرداخت کند، دستمزدش را به طور کامل پوشش دهد و از بند خریدی که در قراردادش وجود دارد استفاده کند. 

لوکاکو رسما به این باشگاه اعلام کرده که علاقه‌ای به بازگشت به چلسی و لیگ برتر انگلیس ندارد و اینتر اطمینان دارد که می‌تواند با این باشگاه به توافق برسد.