توماس فرانک و گراهام پاتر پیش از بازی شب گذشته چلسی و برنتفورد لحظات جالبی را رقم زدند.

مناظره مربیان چلسی و برنتفورد: هرچه می‌خواهی بپرس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان چلسی بود و به تساوی 0-0 برابر این تیم رضایت داد. 

هر دو مربی پیش از شروع بازی برای صحبت درباره آن در برنامه آمازون پرایم حاضر شدند و مجری این برنامه از فرصت استفاده کرد و از آنها خواست که یک سوال از یکدیگر بپرسند. 

فرانک پس از مطرح شدن این درخواست گفت:« اول از همه می‌خواهم او را تحسین کنم چون فکر می‌کنم مسیر بسیار خوبی را طی کرده است. بسیار خوشحال می‌شوم که یک مربی بتواند مسیری طولانی را طی کند و این شانس را داشته باشد که توانایی‌اش را نشان دهد. گراهام کیفیتش را به خوبی به نمایش گذاشته است. یک سوال از او دارم و سوالم این است که چرا مدام سیستم عوض می‌کنی؟»

پاتر با خنده پاسخ داد:« سوال خوبی بود. دلیلش این است که ساختار بازی برای ما به عنوان هدف نهایی نیست. تیم باید بدون توجه سیستمی که دارد با ثبات به نظر برسد. انتخاب آن به بازیکنان، ترکیب، سبکی که می‌خواهید به حریف حمله کنید یا برابرش دفاع کنید بستگی دارد و این مسائلی است که در نظر می‌گیریم.»

سرمربی چلسی سپس اضافه کرد:« او سوال جدی پرسید، پس من هم باید سوال جدی بپرسم. تفاوت اصلی بین چمپیونشیپ و لیگ برتر چیست؟»

فرانک پاسخ داد:« اول از همه، سرعت بازی. کیفیت بازیکنان دیوانه‌کننده است. با یک اشتباه کوچک ممکن است تنبیهی که در انتظارتان است بسیار بیشتر باشد. همچنین سطح بازی‌ها بسیار بالاتر است. تیم‌ها بارها در جریان بازی سیستم را تغییر می‌دهند و این کاری است که بسیاری از تیم‌ها انجام می‌دهند.»