با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.

روزهای سخت چلسی: پاتر در هزارتوی مصدومیت‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگینی که گراهام پاتر مقابل تیم سابق خود متحمل شد، چهارشنبه شب در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان به سراغ دیناموزاگرب خواهد رفت و در حالی که صعودشان به دور حذفی قطعی شده اما مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم باعث افزایش نگرانی این مربی شده است.

طبق گزارشی که Football London منتشر کرده، در حال حاضر وضعیت کپا آریسابالاگا، گلر آبی های لندن نامشخص است. او در بازی مقابل برایتون دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شد و در نیمه دوم جای خود را به مندی داد. همچنین گراهام پاتر روی سه بازیکن دیگر هم نمی تواند حساب باز کند.

ریس جیمز و وسلی فوفانا به دلیل آسیب دیدگیِ زانو و انگولو کانته به علت جراحی همسترینگ در لیست مصدومان هستند.

علاوه بر این سه نفر، وضعیت کالیدو کولیبالی و متئو کواچیچ نیز در ابهام قرار گرفته است. کولیبالی سه بازی اخیر چلسی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داده و پاتر امیدوار است که مدافع سنگالی اش برای دیدار با دینامو آماده شود.

هافبک کروات نیز در دیدار مقابل برایتون، مصدومیتی که قبل از شروع فصل گریبان گیرش شده بود مجددا برایش رخ داد و سرمربی چلسی درمورد وضعیت او گفت:"ضربه محکمی به ساق پای متئو وارد شد اما امیدوارم که اتفاق بدی برای او رخ نداده باشد "

 چلسی پس از بازی با دیناموزاگرب، باید به مصاف آرسنال، من سیتی و نیوکاسل برود و تمام این اتفاقات حاکی از آن است که دو هفته سخت و طاقت فرسا در انتظار هواداران، بازیکنان و کادر فنی این تیم خواهد بود.