مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش برابر بنفیکا با تمرکز کامل در میدان حاضر شود.

آلگری: وقتی گل می‌خوریم نباید مضطرب شویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قبول شکست 1-2 در اولین هفته لیگ قهرمانان در خانه پاری سن ژرمن، یوونتوس فردا شب و در تورین پذیرای بنفیکا خواهد بود. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و باتجربه بیانکونری، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و مدعی شد این بازی برای یوونتوس بسیار مهم است، اما در رقم خوردن سرنوشت این تیم تعیین کننده نخواهد بود.

مکس آلگری گفت: "بازی فردا شب مقابل بنفیکا تعیین کننده نیست، اما دیدار مهمی پیش روی یوونتوس خواهد بود. ما باید در قالب یک تیم و فشرده بازی کنیم. بنفیکا تاریخچه ای غنی در اروپا دارد و این تیم از بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده است. آنها یک سرمربی آلمانی دارند که اراده تیم را بالا برده، پس ارائه یک عملکرد خوب برای یوونتوس باید تضمین شده باشد و باید در تمامی دقایق کاملا متمرکز باشیم. گاهی صبرمان را از دست می دهیم، ما باید در قالب یک تیم بازی کنیم و مستحکم باشیم.تیم در لحظات خاص تیم باید تمرکز داشته باشد و وقتی دروازه اش باز شد نیز مضطرب نشود.  

شرایط بازیکنان یوونتوس؟ آنخل دی ماریا ریکاوری کرده، اما نمی‌دانم از ابتدا به میدان بدهم یا خیر. ممکن است وویژک شزنی در دسترس باشد، اما الکس ساندرو در بازی با سالرنیتانا مصدوم شد و فردا شب قادر به حضور در میدان رفت. ما شرایط این بازیکن را برای تقابل با مونزا ارزیابی خواهیم کرد. همچنین آدرین رابیوت و مانوئل لوکاتلی نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب هستند.

احتمال استفاده از دفاع سه نفره؟ این بستگی به شرایط بازیکنان دارد. در این مقطع ما می‌توانیم از دفاع سه نفره استفاده کنیم، اما بسته به اینکه  شرایط مسابقه چگونه پیش می‌رود، شاید اوضاع تغییر کند. در واقع همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد و باید دید حریف چگونه دفاع می کند. نکته مهم حرکات صحیح و یافتن فضاهای مناسب است.

جنجال های دیدار مقابل سالرنیتانا؟ من هرگز قضاوتی درباره داوران نکردم و برای من بحث یکشنبه شب تمام شده است. محرومیت احتمالی؟ نمی دانم، اما به نظر من پرداخت جریمه، حتی یک جریمه سنگین و اهدای این رقم به افراد نیازمند، تصمیمی صحیح تر است."