یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش نمایشی دفاعی مقابل ویارئال خواهد داشت.

هشدار کلوپ؛ صعود لیورپول قطعی نشده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در مسابقه رفت و با ارائه نمایشی برتر با دو گل از سد ویارئال گذشته و حالا در آستانه رسیدن به سومین فینال لیگ قهرمانان در دوران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این باشگاه قرار دارد. در آستانه شروع دیدار برگشت، یورگن کلوپ در نشست خبری حضور پیدا کرده و تاکید کرد تیمش فردا شب نیز برای پیروزی بازی خواهد کرد و هنوز صعود به فینال قطعی نشده است.

یورگن کلوپ گفت: "ویارئال برای کسب پیروزی مقابل ما تلاش خواهد کرد و ما باید آماده باشیم. اونای امری قطعا سعی خواهد کرد چند مورد را با سبک بازی ما تطبیق دهد و واقعا مسابقه جالبی در انتظار ما خواهد بود. بلوغ و تجربه برای کسب موفقیت در این دیدار بسیار مهم خواهد بود، اما تعیین کننده‌ترین موضوع نیست. فردا شب لازم است هر آنچه را که به‌عنوان یک تیم داریم از خود ارائه دهیم. 

ما در دیدارهای قبلی نیز با عقب دفاع کردن و تکیه بر ضدحملات پیروز نشدیم. سعی کردیم مثل خودمان بازی کنیم و باید دوباره این کار را انجام دهیم. باید آماده باشیم که در برخی لحظه‌ها شرایط دشواری را تحمل کرده و عقب بنشینیم، اما این نباید رویکرد دائمی تیم باشد. قطعا صعود لیورپول به دیدار فینال نهایی نشده است، ما باید در میدان حاضر شده و تلاش کنیم تا برنده شویم، زیرا می‌دانیم که ویارئال با تمام وجودش در زمین بازی خواهد کرد.

شرایط بازیکنان مصدوم؟ نبی کیتا در حال حاضر در دسترس است. او در آخر هفته بازی خوبی انجام داد و گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. بابی فیرمینو نیز دویدن را آغاز کرده است. مصدومیت او جدی نه، اما بسیار دردناک بود. فیرمینو با ما به اسپانیا سفر می‌کند، اما فردا شب در میدان حاضر نخواهد شد.

شرایط فعلی تیاگو؟ او در هر تیمی در جهان از جمله تیم ملی اسپانیا با این آمادگی فیکس خواهد بود. وقتی تیاگو به لیورپول ملحق شد دچار آسیب دیدگی شد و اسپانیا گزینه‌های زیادی در خط هافبک داشت. اما حالا این بازیکن آماده بوده و برای حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا باید همین شرایط را حفظ کند."