بر خلاف انتظارات خروج کریستیانو رونالدو از الدترافورد نه‌تنها به ضرر تن هاخ و تیمش نشده، بلکه منچستر را به بهترین فرم خود از ابتدای فصل رسانده است.

آمار خیره‌کننده یونایتد بی‌رونالدو، زودتر می‌رفتی کریس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" پروسه اختلاف کریستیانو رونالدو با تن‌هاخ، فسخ قرارداد با شیاطین سرخ و پیوستن به النصر عربستان، مهم‌ترین خبر دنیای فوتبال قبل و بعد از جام جهانی قطر بود.

فوق‌ستاره تکرارنشدنی این رشته، بعد از اختلاف نظر با اریک تن‌هاخ و مشکلات گاه و بیگاه با این سرمربی هلندی، سرانجام بعد از بازی برابر استون ویلا در لیگ برتر، تصمیمش به جدایی از منچستر را گرفت و در نهایت از این باشگاه جدا شد.

با این حال، منچستر یونایتد بعد از خروج رونالدو از ترکیب تیمش، نه‌تنها با بحرانی مواجه نشده، بلکه از نظر امتیازی و عملکرد در بهترین فرم خود از ابتدای فصل قرار گرفته است.

از زمان خروج رونالدو از تفکرات تن‌هاخ و باشگاه، منچستریونایتد، شش مسابقه رسمی شامل دو بازی قبل از جام جهانی و چهار مسابقه بعد از جام جهانی انجام داده و آماری خیره‌کننده از خود به جا گذشته است.

آن‌ها بعد از شکست سه بر یک مقابل ویلا در لیگ جزیره با حضور رونالدو، چهار روز بعد این تیم را در جام اتحادیه با نتیجه چهار بر دو شکست داد.

سه روز بعد و در لیگ جزیره، شیاطین سرخ با یک پیروزی خارج از خانه مقابل فولام، به استقبال جام جهانی رفتند.

پس از اتمام جام جهانی، شاگردان تن‌هاخ در نخستین گام به مصاف بارنلی رفتند و این تیم چمپیونشیپی را در چارچوب جام اتحادیه با نتیجه دو بر صفر از پیش رو برداشتند.

نخستین بازی لیگ برتری منچستر بعد از جام جهانی و بدون کریستیانو رونالدو، با پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ناتینگهام فارست همراه شد و هفته بعد از آن، با تک‌گل رشفورد، ولوز را هم شکست دادند.

روند پیروزی‌ها در باکسینگ‌دی هم تداوم داشت و یک پیروزی درخشان دیگر همراه با کلین‌شیت برابر بورنموث، جایگاه این تیم در رده چهارم جدول و با یک بازی کمتر از نیوکاسل رده سومی را تثبیت کرد.

سرانجام من‌یو شب گذشته مقابل اورتون قرار گرفت و این تیم را هم در جام حذفی موسوم به اف‌ای کاپ از پیش رو برداشت تا رکورد خیره‌کننده صددرصد پیروزی بدون کریستیانو رونالدو برای تن‌هاخ و تیمش ثبت شود.