روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید امیدوار بود که جان لوکا ویالی از بیماری سرطان نجات پیدا کند.

مانچینی: منتظر معجزه برای ویالی بودم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت جانلوکا ویالی واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و مانچینی که دوست قدیمی او بود بسیار تحت تاثیر قرار گرفت. 

این ستاره سابق یوونتوس و سمپدوریا در سن 58 سالگی و پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان در لندن درگذشت. او پیش از این در تیم ملی ایتالیا مشغول به کار بود و به همراه این تیم قهرمان یورو 2020 شد اما در ماه دسامبر به دلیل وخامت حالش از تیم ملی کناره‌گیری کرد. 

مانچینی در گفتگو با رسانه رسمی تیم ملی ایتالیا درباره درگذشت ویالی اظهار داشت:« این غمی بزرگ برای خانواده او، من و برای فوتبال ایتالیا است. این لحظه سختی است اما من باید از آن عبور کنیم. امیدوار بودم که معجزه‌ای رخ دهد. ما یکدیگر را دیدیم، حرف زدیم و خندیدم. او مثل همیشه حال خوبی داشت و سعی کرد به من انرژی دهد.»

این مربی ایتالیایی درباره خاطراتش با ویالی گفت:« من خوشحال بودم که او را در آرامش دیدم. ما تقریبا تمام عمرمان در کنار یکدیگر بودیم. ارتباط ما همیشه مانند رابطه دو برادر بود، حتی با این که بعدها در فوتبال مسیرمان جدا شد اما دوستی ما پابرجا ماند و علاقه و احترام بسیاری برای یکدیگر قائل بودیم.» 

او با اشاره به رابطه خوب ویالی و بازیکنان ایتالیا اضافه کرد:« ما باید مسیر او را ادامه دهیم. او همیشه کاری می‌کرد که بازیکنان جوان به خوبی ارزش این پیراهن را درک کنند و رفتار درستی داشته باشند. با اشتیاق با بازیکنان حرف می‌زد و آنها با علاقه به او گوش می‌کردند. این لحظات بسیار زیبا و ارزشمند بودند.»