منچستریونایتد شایعات مربوط به جدایی هری مگ وایر، مدافع انگلیسی، را تکذیب کرد.

یونایتد تکذیب کرد: کاپیتان در اولدترافورد می‌ماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر این فصل تنها در چهار دیدار در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفته و به نظر می‌رسد که اریک تن‌هاخ علاقه زیادی به استفاده از او نداشته باشد. 

نمایش خوب و مطمئن لیساندرو مارتینز و رافائل واران در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ باعث شده که این مربی هلندی استفاده از این دو بازیکن را در اولویت کارش قرار داده باشد. 

آینده این مدافع انگلیسی در یونایتد در طول چند روز گذشته با تردیدهای بسیاری روبرو شد و رسانه‌ها از احتمال انتقال او به استون ویلا پس از رویت شدنش در رستورانی نزدیک به زمین تمرین این تیم خبر دادند. 

اما مدیران یونایتد احتمال فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را تکذیب می‌کنند و منچستر ایونینگ نیوز خبر داده که هیچ یک از دو طرف تصمیمی برای جدایی ندارد و به این ترتیب کاپیتان این تیم در اولدترافورد ماندنی خواهد بود. 

پیش از این تن‌هاخ هم در پاسخ به سوالی درباره احتمال جدایی این بازیکن از یونایتد گفته بود که هیچکس اصراری به انجام این کار ندارد و او تنها در صورتی که خودش مایل باشد از یونایتد جدا خواهد شد. 

انتقادهای شدید از عملکرد مگوایر از سوی هوداران یونایتد همچنان ادامه دارد و آنها معتقد هستند که این بازیکن شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی را ندارد. پیش از این بعضی از پیشکسوتان این باشگاه از هواداران خواسته بودند که فشارها روی این مدافع انگلیسی را کم کنند.