سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.

همیشه بازی مقابل تیم های پایین جدولی دشوار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هفته شانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه 18 دی با برگزاری هفت دیدار پیگیری ‌شد و تیم پیکان در شهرآورد تهران سایپا را شکست داد.

سرمربی تیم پیکان پس از برد سه بر یک مقابل تیم سایپا تهران اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود. در بخش‌هایی از مسابقه حساسیت‌هایی وجود داشت و در کل نوسان بازی زیاد بود.

پیمان اکبری در ادامه گفت: شروع خوبی نداشتیم و سایپا از این شروع بد به نحو احسن استفاده کرد اما در ست‌های بعد اولین کاری که کردیم این بود که حمله اول را قوی شروع کردیم و در نهایت توانستیم ست را از آن خود کنیم.

سرمربی پیکان ضمن تبریک به تیم سایپا که عملکرد خوبی در دفاع به ویژه در ست اول داشت، گفت: سه امتیاز مسابقه برایمان مهم بود و هفته گذشته با مس و این هفته با سایپا بازی کردیم؛ بازی مقابل این تیم‌ها سخت است چون در انتهای جدول قرار دارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. برای این تیم‌ها هر بازی مثل فینال است و هر امتیاز جایگاهشان را تغییر می‌دهد و این برای تیم‌هایی که مقابلشان قرار می‌گیرند، سخت است.

او در خصوص برنامه این تیم در هفته آینده بیان کرد: هفته آینده با تیم راه‌یاب ملل مریوان دیدار خواهیم داشت. مریوان تیم خوبی است و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و والیبال را خوب بازی می‌کند. باید تمام توانمان را برای بازی با این تیم بگذاربم.