مهدی عبدی می‌گوید با انجام تمرینات اختصاصی بدنسازی در تلاش برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم است.

عبدی: در نیم فصل دوم با قدرت جبران می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس از گلزنی هم‌تیمی‌اش، محمد عمری، خوشحال است و دبل او را نشان از هوش و قدرت این بازیکن می‌داند. او همچنین از تلاش ویژه‌اش برای گلزنی در نیم فصل دوم می‌گوید.

مهدی عبدی گفت‌وگویی با روزنامه ایران ورزشی داشته که صحبت‌های او را در این صفحه می‌خوانید:

*از گلزنی‌های عمری خوشحال شدم

محمد عمری هم مثل من از تیم پایه به بزرگسالان رسیده به همین دلیل از گلزنی او که دوست خوبم است خیلی خوشحال شدم. بازیکنی که نشان داد انگیزه‌های بالایی دارد و می‌تواند به تیم ما کمک کند؛ سه گلی هم که در دو بازی اخیر زده هم این موضوع را روشن می‌کند.

*کارهای بدنی اختصاصی انجام می‌دهم

انتقادات سازنده را همیشه با جان و دل قبول می‌کنم، از لطف محسن عاشوری هم که با این انتقاد برای کار روی عضله‌هایم به من راهکار نشان داده تشکر می‌کنم. این‌چنین صحبت‌ها باعث می‌شود انگیزه بگیرم و بیشتر تلاش کنم و بدنم را با تمرینات بدنی خاص در کنار کارهای فنی بسازم.  جدا از تمرین تیمی، روزی دو جلسه تمرین اختصاصی دارم و از هر نظر خودم را آماده می‌کنم تا با شرایط قدرتی بهتر در بازی حاضر شوم. تمرینات خیلی به بهبود شرایطم کمک می‌کند‌. این‌ها را گفتم تا ثابت کنم در همه ابعاد در حال تلاش هستم تا به امید خدا در نیم فصل دوم خیلی قوی‌تر خودم را نشان دهم.

*هر قدر بازی کنم تمام وجودم را می‌گذارم

انگیزه من جبران نیم‌فصل اول و جبران بازی‌هایی است که در آن حضور داشتم، اما نتوانستم در آن گل بزنم. خیلی انگیزه دارم و به همین دلیل، نیم فصل اول را جبران خواهم کرد. از صمیم قلبم می‌گویم که بازی با پیراهن پرسپولیس برای من افتخار بزرگی است از این رو، چه یک دقیقه بازی کنم و چه ۹۰ دقیقه با تمام وجود برای تیم تلاش خواهم کرد.

*سه سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

۳ سال دیگر از قراردادم با باشگاه پرسپولیس باقی مانده و من بازیکن تحت قرارداد هستم. هر تصمیمی که باشگاه در مورد من بگیرد تابع آن خواهم بود، اما جدا از این مسائل، انگیزه‌ام ماندن و حضور پرقدرت در تیم و جبران نیم فصل اول است.

*با گل قیچی آماده بازی‌های بعد شده‌ام

۳ روز پیش بازی دوستانه خوبی را برگزار کردیم که هم من در آن گل زدم و هم حامد پاکدل و خدا را شکر که سرحال و قبراق و باانگیزه نشان دادیم. در مورد گل قیچی برگردان در آن بازی هم باید بگویم توپ به شکلی روی پایم قرار گرفت که شرایط را برای زدن قیچی مهیا دیدم. این بازی به شکلی پیش رفت که فکر می‌کنم تیم ما را خیلی آماده بازی با ذوب‌آهن و ون پارس می‌کند‌.

*ون پارس را دست‌کم نمی‌گیریم

بازی در جام حذفی با بازی در لیگ شرایط متفاوتی دارد. ما می‌دانیم که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم. بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. به همین دلیل، حتماً با تمام قدرت مقابل ون پارس ظاهر می‌شویم تا بهترین بازی خودمان را نشان دهیم و با برد به مرحله بعد صعود کنیم.