هافبک نساجی می‌گوید شکست سنگین مقابل پرسپولیس روحیه آن ها را تضعیف کرده اما قطعا به روند خوب خود بر می‌گردند.

بیگی: شکست ۵ گله روحیه ما را خراب کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه”، سعید بیگی درباره شکست سنگین پنج بر یک نساجی در دیدار اخیرش مقابل پرسپولیس گفت: تا قبل از این دیدار عملکرد خوبی داشتیم، اما در این بازی سرحال نبودیم و نتوانستیم دستورات تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و همین اتفاق منجر به این شکست سنگین شد.

او در مورد سنگین‌ترین شکست نساجی در ادوار لیگ برتر اظهار کرد: این سومین فصلی است که در خدمت نساجی هستم؛ در لیگ بیستم شکست چهار بر صفر مقابل سپاهان تجربه کردیم. در این فصل  همشرایط تیم خوب است، اما متاسفانه شکست سنگین مقابل پرسپولیس روحیه اعضای تیم را خراب کرد، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

بیگی که فصل گذشته فرصت بیشتری برای بازی در نساجی داشت ولی در هفته‌های اخیر به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شود، عنوان کرد: هواداران، بازیکنان و کادرفنی لطف دارند و لقب آچار فرانسه را به من دادند، اما در خصوص کمتر بازی کردنم به نسبت فصل گذشته باید بگویم که ۱۱ هفته در ترکیب ثابت قرار گرفتم، اما با مصدومیتی که برایم به وجود آمد، ۲ ماه از میادین دور بودم و از شرایط نیز فاصله دارم. از کادرفنی و آقای مطهری ممنونم به من اعتماد کردند و مقابل پرسپولیس به من بازی دادند تا بتوانم به شرایط بازی برگردم. امیدوارم با ادامه دادن به تمرینات در وهله اول بتوانم به تیم و  بعد از آن به خودم کمک کنم.

هافبک نساجی در مورد بازی جام حذفی تیمش مقابل فجرسپاسی ابراز کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است. فجر سپاسی تیم خوب و قابل احترامی است و بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد و همچنین شرایطش در لیگ آزادگان بسیار خوب است. امیدوارم با تمرکز بالا این بازی را به سلامت به پایان برسانیم و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنیم.

او در خصوص رتبه نساجی در پایان نیم‌فصل اول عنوان کرد: از شروع فصل، بازی به بازی پیش رفتیم و توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی بتوانیم نیم‌فصل دوم خوبی را پشت سر بگذاریم و جایگاه مناسبی برای نساجی رقم بزنیم و قطعا آقای مطهری از پس این کار بر می‌آید.