بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهائی جام حذفی یکی از جنجالی ترین و چه بسا عجیبترین قضاوتهای این فصل فوتبال ایران را داشت.

این داور پرسپولیس را به دردسر انداخت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر پرسپولیس در ضربات پنالتی حذف می‌شد، بازیکنان و کادرفنی قرمزها اعتراض بیشتری را به داور انجام می‌دادند و به نوعی سعاد وفاپیشه خوش‌شانس بود که جنجالهای این بازی در ضربات پنالتی خاتمه یافت. البته از سوی دیگر بازیکنان ون‌پارس هم به خصوص در صحنه پنالتی دوم معتقد بودند، برخورد امید عالیشاه با مدافع این تیم نباید پنالتی گرفته می‌شد.

این داور که اغلب در بازیهای لیگ یک قضاوت می‌کند، در این بازی سوت بازی پرسپولیس را در اختیار گرفت و سه پنالتی برای هر دو تیم گرفت که سهم سرخپوشان دو و سهم ون پارس یک پنالتی بود. در صحنه نخست بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که پیش از برخورد توپ به دست علی نعمتی، بازیکن ون پارس روی او خطا کرده است. در صحنه پنالتی‌های پرسپولیس نیز بازیکنان این تیم تاکید داشتند که داور باید آوانتاژ می‌داد تا بازیکن بعدی توپ را تبدیل به گل کند.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را در مورد این سه پنالتی و همچنین برخورد احمد گوهری و مهاجم ون پارس در موقعیت تک به تک در زمین پرسپولیس ارائه کردند که در ادامه می‌خوانید: