وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان پیامی صادر کرد.

پیام امیرعبداللهیان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته‌ای کشورمان پیامی صادر کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سالگرد شهادت دو شهید هسته ای کشورمان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

سالگرد شهادت دو تن از دانشمندان برجسته هسته ای و نخبگان فداکار میهن اسلامی "شهید مصطفی احمدی روشن" و "شهید مسعود علیمحمدی" را به خانواده های معظم این دو شهید عزیز و ملت بزرگ ایران تسلیت و تهنیت عرض می کنیم.

این دو شهید عزیز چنان با عشق، نبوغ و اراده راسخ در عرصه پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، مؤثر و خالصانه ظاهر شدند که اردوگاه استکبار و نظام سلطه، حضور این  مجاهدان حوزه علم و فناوری در کشورمان را تاب نیاورد و به خیال خام خود برای جلوگیری از رسیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قله های استقلال علمی و هسته ای، جسم پاکشان را با شقاوت و  ناجوانمردی آماج هجوم تروریست‌های مزدور و درمانده خود نمود.

انشاءالله جوشش خون این دو شهید عزیز، انگیزه‌ مضاعفی برای جوانان نخبه کشور در استمرار جهاد علمی آنان و رسیدن به اهداف مهم علمی و خودکفایی کشور اسلامی خواهد بود.

بی شک شهادت این دو دانشمند گرانقدر، عزم ما را برای حمایت و یاری رساندن به تلاشگران عرصه فناوری و استقلال خواهی کشور و ملت ایران راسخ تر می‌سازد.

فرصت را مغتنم شمرده، یاد و خاطره شهیدان عزیز "رضائی نژاد"، "شهریاری" و "فخری زاده" و همه شهدای مسیر اعتلای توان علمی و فناوری کشور را گرامی می داریم و به ارواح طیبه این شهیدان و همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی درود و سلام می‌فرستیم.

حسین امیر عبداللهیان

وزیر امور خارجه