یورگن کلوپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه ESPN در حالیکه نمی‌دانست مصاحبه‌کننده مدافع سابق منچسترسیتی است جمله‌ای به زبان آورد که خبرساز شده است.

گاف عجیب کلوپ: اگر فوتبال بازی کرده بودی می‌فهمیدی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ندوم اونوها، مدافع سابق منچسترسیتی که سابقه بازی در تیمهای ساندرلند و کوئینزپارک رنجرز را هم دارد این روزها به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیونی ESPN فعالیت می‌کند. او اخیرا با یورگن کلوپ مصاحبه‌ای داشت که خبرساز شد.

کلوپ بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل ولورهمپتون در جام حذفی انگلیس با دوربین این شبکه مواجه شد و اونواوها به عنوان مصاحبه‌کننده شروع به سوال پرسیدن از سرمربی لیورپول کرد. کلوپ که مشخصا از تساوی تیمش عصبانی بود متوجه نشد که مصاحبه‌کننده مدافع سابق منچسترسیتی است و او را متهم کرد که در عمرش حتی یک روز هم فوتبال بازی نکرده است.

سرمربی لیورپول رو به مدافع سابق منچسترسیتی که به عنوان مصاحبه‌‌کننده مقابلش ایستاده بود گفت:" نمی‌دانم تا حالا فوتبال بازی کرده‌ای یا نه ولی این چیزها طبیعی است".

جالب اینجا است که اونوها نه تنها فوتبال بازی کرده بلکه در دوران فوتبالی خود افتخاراتی بیشتر از دورانی داشته که یورگن کلوپ به عنوان فوتبالیست در میادین بود. ESPN بعد از این مصاحبه اعلام کرد اونوها رویهم‌رفته 426 مسابقه به عنوان فوتبالیست انجام داده و این در حالی است که تعداد بازی‌های یورگن کلوپ 347 مسابقه بوده است.

اونوها بعد از این اتفاق جالب در مصاحبه‌اش با کلوپ به استودیوی ESPN دعوت شد و درباره پاسخ سرمربی لیورپول گفت:" اگر یورگن سرحال بود احتمالا با او شوخی می‌کردم وجوابش را می‌دادم. ولی او سرحال نبود. من که اولین بار بود به عنوان مصاحبه‌کننده با یکی از چهره‌های بزرگ فوتبال مصاحبه می‌کردم به این نتیجه رسیدم که اگر جواب بدهم ممکن است فضا تلخ بشود. این بود که چیزی نگفتم".

لیورپول بعد از تساوی 2-2 مقابل ولوز در مرحله سوم جام حذفی حالا باید با این تیم در یک بازی تکراری مواجه شود. علاوه بر این تساوی در جام حذفی لیورپول در لیگ برتر هم شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر در رتبه ششم ایستاده است.