متئو لاهوز، داور دیدار دو هفته پیش بارسلونا-اسپانیول، این هفته نیز در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او تا چه زمانی ادامه دارد.

تداوم محرومیت داور جنجالی دربی بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امروز اسامی داوران هفته 17 لالیگا اعلام شد و در این فهرست نام متئو لاهوز حتی به عنوان داور VAR هم دیده نمی شود. به این ترتیب کمیته داوران فوتبال اسپانیا محرومیت این داور را برای یک هفته دیگر نیز تمدید کرد. در واقع قضاوت جنجالی در دربی کاتالونیا کار دست لاهوز داده است.

لاهوز شنبه دو هفته قبل در بازی بارسلونا و اسپانیول سه کارت قرمز داد که یکی را پس از بازبینی صحنه پس گرفت. او کارت های زرد فراوانی نیز به بازیکنان دو تیم نشان داد و بازی در دقایق پایانی از کنترل او خارج شده بود. انتقادات شدیدی پس از بازی به لاهوز شد و او حالا حداقل یک هفته دیگر از داوری محروم شده است و باید دید برای هفته های بعد شرایط چگونه خواهد بود.

لاهوز در جام جهانی نیز قضاوت دیدار آرژانتین-هلند در یک چهارم نهایی را برعهده داشت و با دادن 17 کارت، رکوردی جدید در جام جهانی ثبت کرد. پس از آن بازی که داوری لاهوز به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، فیفا دیگر به او دیداری را برای قضاوت واگذار نکرد. لاهوز در سه بازی اخیری که داوری کرده، 31 کارت نشان داده است و در بازی سویا و لینارس در کوپا دل ری، خورخه سامپائولی، مربی سویا را هم اخراج کرد.