برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر می‌گوید شیاطین سرخ حالا به یک تیم واقعی و متحد تبدیل شده‌اند.

برونو: یونایتد حالا یک تیم واقعی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، در بازی امشب مقابل منچسترسیتی که یک گل جنجالی برای تیمش به ثمر رساند، می‌گوید صحبت‌هایی که پیش از شروع مسابقه با هم‌تیمی‌هایش داشت در بالا رفتن روحیه آنها نقش داشته است.

شیاطین سرخ امشب با شروع نیمه دوم با گلی که از جک گریلیش دریافت کردند از سیتی عقب افتادند، ولی در پانزده دقیقه پایانی با دو گل فرناندز و رشفورد موفق شدند دربی را با پیروزی به پایان برسانند. گل برونو فرناندز اما مشکوک و جنجالی بود، چرا که به نظر می‌رسید رشفورد که در موقعیت آفساید قرار دارد، در جریان این گل نقش داشته است. اما داور مسابقه گل را پذیرفت.

فرناندز در پایان مسابقه با ابراز خوشحالی از این پیروزی مهم گفت به عنوان کاپیتان پیش از شروع دربی صحبتی با بازیکنان تیمش داشته که در بالا رفتن روحیه آنها مؤثر بوده است.

هافبک تهاجمی پرتغالی یونایتد گفت: "پیروزی در همه بازی‌‌ها لذت‌بخش است. من قبلا گفته بودم که برایمان مهم نیست حریف چه تیمی است. تنها چیزی که اهمیت دارد پیروز شدن و به دست آوردن سه امتیاز است. اتفاقی که امروز برایمان افتاد.

ما یک بازگشت فوق‌العاده داشتیم و با اینکه عقب افتادیم، موفق شدیم به پیروزی برسیم. کل تیم تلاش بی‌نظیری داشت و ما به عنوان یک تیم متحد حریف را شکست دادیم. من قبل از بازی به بچه‌ها گفتم حالا دیگر شبیه یک تیم شده‌‌ایم. گفتم بچه‌ها چند ماه پیش گاهی روحیه تیمی ما ضعیف می‌شد، ولی حالا یک تیم درست و حسابی شده‌ایم که برای همدیگر می‌جنگیم. حالا باید این را در زمین نشان بدهیم.

درباره گلی که زدم، من نمی‌دانم من یا مارکوس در آفساید بودیم یا نه. ولی این هیچ تاثیری ندارد، چون هیچکدام از بازیکنان آنها به رشفورد نزدیک نبودند. تنها بازیکن سیتی که به ما نزدیک بود کسی بود که نزدیک به من بود. بنابراین گل من درست است و ما از این بابت خیلی خوشحالیم."

صحبت‌های فرناندز در حالی مطرح می‌شود که پپ گواردیولا در مصاحبه پایان بازی خود از عملکرد داور به شدت ناراضی بود و به خبرنگاران گفت گل برونو قطعا آفساید بوده است.