پاسخ‌های جرارد پی که به آهنگ جدید همسر سابقش شکی را ادامه دارد. او امروز با یک اتومبیل توی نگو به دفتر تورنمنت کین گز لیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکی را زده باشد.

پاسخ جدید پی که به شکی را: بعد از کاسیو این بار با توی نگو!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه و شکیرا بعد از مدت‌ها تنش در رابطه‌شان چند ماه پیش جدا شدند، ولی تبعات این جدایی تا امروز ادامه دارد.

شکیرا چند روز پیش آهنگ جدیدی منتشر کرد که در متن آن کنایه‌های واضحی به جرارد پیکه زده بود. او با اشاره ضمنی به نامزد جدید پیکه، کلارا چیا، در متن آهنگش گفت که ستاره سابق بارسلونا ساعت رولکس را با کاسیو عوض کرده است. شکیرا در بخش دیگری از آهنگ هم برای مقایسه خودش با کلارا چیا از تشبیه فراری در مقابل توینگو استفاده کرد.

پیکه برای پاسخ دادن به طعنه‌های شکیرا معطل نکرد. او که در یک پخش زنده اینترنتی تورنمنت فوتبال کینگزلیگ شرکت کرده بود به شکلی غیرمنتظره دستش را با یک ساعت کاسیو به دوربین نشان داد.

ستاره سابق بارسا امروز هم به پاسخ دادن به شکیرا ادامه داد. زمانی که خبرنگاران در مقابل دفتر کینگزلیگ منتظر ورود پیکه بودند او در حالی مشاهده شد که سوار بر یک اتومبیل توینگو وارد محوطه پارکینگ شد.

زوج پیکه و شکیرا به مدت یازده سال با هم زندگی کردند و حاصل ازدواج آنها دو فرزند است.

درحالی‌که به نظر می‌رسید با گذشت چند ماه از جدایی آنها تلخی‌ها و پاسخ‌های رسانه‌ای دیگر به پایان رسیده است آهنگ شکیرا و پاسخ‌های پیکه بار دیگر آنها را در مرکز توجه رسانه‌ها قرار داده است.

مشخص است که پیکه با پاسخ‌های طعنه‌آمیز خود به شکیرا قصد دارد نشان بدهد که دارایی و ارزش مادی برای او ملاک نیست و با هر مارک ساعت و اتومبیلی خوشحال خواهد بود.