به نظر می‌رسد تراکتور با ورود جدی به نقل و انتقالات، تبدیل به مدعی جدید نیم فصل خواهد شد.

مهاجم اسپانیایی - آرژانتینی در راه لیگ برتر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی مقابل استقلال در تبریز و نمایش درخشان در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم، هواداران تراکتور را امیدوار کرده تا این تیم دوباره به فرم خوب قبلی بازگردد و در میان تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرد.

این در حالی است که اگرچه در فهرست تراکتور چهره‌های سرشناسی دیده می‌شود اما ترمیم این تیم جدی و برای ورود به جمع مدعیان، الزامی به نظر می‌رسد.

پاکو خمس نیز با شناخت از اسکواد تیمی، نقاط ضعف تراکتور را بررسی کرده و پیش از سفر به اسپانیا، لیست خود را در اختیار هوشنگ نصیرزاده قرار داده و در مورد وضعیت تک تک بازیکنان هم در جلسه با او صحبت کرده است.

* پنج بازیکن ایرانی لیست خمس

پاکو خمس در فهرست خود نام پنج بازیکن ایرانی را قرارداده و تاکید کرده که جذب چهار بازیکن باید تا زمان بازگشت او انجام شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که در لیست او نام یک هافبک مرکزی و یک مدافع راست دیده می‌شود و همچنین این سرمربی اسپانیایی به شدت علاقه‌مند است که یک وینگر ایرانی را هم به خدمت بگیرد.

* مدافع مرکزی به شرط پای چپ

تراکتور در پست دفاع مرکزی ضعف خاصی ندارد اما نکته مهم این است که همه این مدافعان راست پا هستند. خمس اعلام کرده که در صورت وجود یک مدافع چپ پا، نیازمند مدافع چپ است اما در غیر این صورت با ترکیب فعلی کار را ادامه می‌دهد.

* دو بازیکن در لیست جدایی

لیست بزرگسالان تراکتور با خروج سعید واسعی، حجت حق وردی و رضا یزدان دوست، سه جای خالی دارد اما برای برآورده کردن نیازهای خمس، جدایی دو بازیکن در دستور کار خواهد بود. سجاد دانایی مدافع راست سابق ذوب‌آهن یکی از بازیکنانی است که احتمالا به در خروجی هدایت می‌شود اما خروجی دوم هواداران تراکتور را متعجب خواهد کرد.

* معاوضه کاوه با مهاجم سپاهان منتفی شد

باتوجه به علاقه کاوه رضایی به جدایی از تراکتور، باشگاه تراکتور در ازای این بازیکن، خواستار حضور یکی از عناصر هجومی سپاهان شده بود اما با مخالفت باشگاه سپاهان، جدایی کاوه رضایی منتفی است و او نیز به باشگاه اعلام کرده که در تمرینات حاضر خواهد شد.

* خمس روی ستاره لیگ برتری دست گذاشت

تحرکات باشگاه تراکتور و پیشنهادات به چند بازیکن از تیمهای تهرانی نشان می‌دهد که پاکو خمس درخواست خرید یک ستاره هجومی دیگر را هم داشته که تکلیف او تا چند روز بعد مشخص می‌شود. البته اغلب بازیکنان موردنظر او تحت قرارداد هستند.

* مهاجم خارجی: اسپانیایی و شاید آرژانتینی

تراکتور یک سهمیه خالی در فهرست خارجی خود دارد و به دنبال خرید یک مهاجم خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از چند نام اسپانیایی و آرژانتینی در لیست پاکو خمس است که در صورت ورود به ایران، یکی از مهمترین چهره‌ها خواهند بود.

به نظر می‌رسد با این اوصاف تراکتور یکی از فعالترین تیمهای ایرانی در بازار نقل و انتقالات خواهد بود که با بازگشت شور قدیمی به مالک ثروتمندش، با دست باز وارد پنجره زمستانی شده است.