یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی دیدار رفت استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی شادی گل یاسین سلمانی بود.

سلمانی امیدوار به تکرار شادی گل ویژه با استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی یکی از سورپرایزهای مورایس در اولین حضور لیگ برتری‌اش به عنوان سرمربی سپاهان بود.

یاسین سلمانی پس از اینکه خودش را در لیگ بیستم در اولین سال مربیگری محرم نویدکیا به عنوان پدیده مسابقات معرفی کرد، در لیگ بیست و دوم روزهای سختی را تجربه کرد. او هفته‌های ابتدایی را به دلیل حضور در بازی‌های تیم امید از دست داد و وقتی در حال رسیدن به شرایط مطلوب فنی و بدنی بود با کشیدگی همسترینگ در مصاف با پیکان مواجه شد و ماه‌ها از دسترس کادر فنی تیم بیرون رفت.

پس از پشت سر گذاشتن یک فصلِ دشوار یاسین سلمانی در اولین بازی فصل بیست و دوم نشان داد دوباره به شرایط ایده‌آل خود بازگشته و به ثمر رساندن یک گل زیبا روی پاس علی‌نژاد هم همین موضوع را نشان می‌داد؛ گلی که با یک بغل پای دقیق وارد دروازه حسینی شد و پس از آن بازیکن جوان سپاهان دستش را روی صورتش گذاشت و جشن شادی خاصی را در آزادی به پا کرد.

سلمانی در آخرین دیدار سپاهان مقابل سایپا از ابتدا وارد زمین شد و در مقابل استقلال یکی از احتمالات ممکن درباره تغییرات خط میانی طلایی پوشان اصفهانی اضافه شدن همین هافبک است؛ بازیکنی که می‌تواند با استفاده از خلاقیت، تکنیک و قدرت شوتزنی خود شرایط را در بخش میانی سپاهان دگوگون کند.