ادیتور روزنامه قطری استاد دوحه در گفت‌وگوی اختصاصی با ورزش سه، از توافق کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال قطر پرده برمی‌دارد.

کی‌روش در قطر شایعه نیست، قطعی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سه هفته پس از انتشار خبری مبنی بر توافق نهایی کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال قطر و درحالی‌که روزنامه‌های قطری ادعا می‌کردند قرارداد بین این دو طرف، بلافاصله رسمی و اعلام خواهد شد، با گذشت مدت زمان نسبتا طولانی، این اتفاق رخ نداده است.

این موضوع ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها به مسئله کامنت‌های منفی بی‌سابقه پای اولین خبر منتشره در این زمینه در توییتر استاد دوحه برمی‌گردد که ظاهرا هواداران فوتبال در قطر، چندان با این انتخاب موافق نبودند؛ اگرچه کی‌روش مدتی نزدیک به دو هفته در قطر به سر می‌برد و مذاکرات خود را با فدراسیون فوتبال این کشور تا حد زیادی نهایی کرده است.

درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.

عبدالعزیز در این باره می‌گوید: «موضوع کی‌روش در حد شایعه نیست و همان‌طور که روزنامه‌های قطری، از جمله نشریه ما، در این باره خبررسانی کردند، این توافق هنوز رسمی نیست و شما تا پایان بازی‌های جام خلیج فارس، اظهار نظری از سوی مقامات قطری در این باره نخواهید شنید. به نظر من یک هفته پس از پایان جام خلیج فارس، این مسئله نهایی خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.»

او در ادامه می‌گوید: «کی‌روش در اینجا حضور داشت و قراردادی بین او و فدراسیون فوتبال قطر منعقد شده و من از حواشی دیگری که احتمالا در این زمینه اتفاق افتاده باشد، خبر خاصی ندارم‌. با این حال، همان‌طور که گفتم فوتبال قطر منتظر است تا نام او را به عنوان سرمربی اعلام کند.»

البته شاید علت تاخیر در این مورد، اختلاف نظرهای طرفین بر سر موارد قرارداد یا بندهای آن باشد، اما بدون شک توافق اولیه بین هر دو طرف صورت گرفته است.

با پایان تعطیلات ژانویه، کارلوس کی‌روش که دوستان نزدیکی هم در فدراسیون فوتبال ایران دارد، باید در زمینه همکاری قطعی‌اش با قطر، دوستان خود را مطلع کند، چرا که هنوز همان‌طور که دیروز سخنگوی فدراسیون نیز اعلام کرد، نام او در بین کاندیداهای احتمالی هدایت تیم ملی ایران وجود دارد.