دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.

لک با چهره جدید ظاهر شد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که خود را آماده نخستین بازی دور برگشت مقابل نساجی مازندران می‌کند و در شهر خود تمرینات‌اش را انجام می‌دهد، امیدوار است مثل نیم‌فصل اول در بسته ماندن دروازه تیم نخست در بین تمام ۱۶ تیم لیگ برتر باشد و حامد لک هم با انگیزه مضاعفی کار می‌کند و امیدوار به رقم زدن این اتفاق است.

دروازه‌بان مس رفسنجان که در دور رفت لیگ برتر ۱۱ بازی انجام داد و ۷ کلین‌شیت به ثبت رساند، طی سه مسابقه اخیر لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی نتوانست به دلیل آسیب دیدگی به میدان برود، اما دوباره با رفع مصدومیت به شرایط بدنی و روحی مطلوبی رسیده و در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.

حامد لک پس از غیبت در لیست دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل پیکان، در دیدار اخیرشان در جام حذفی برابر ذوب‌آهن به فهرست نفرات مس رفسنجان بازگشت که برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی او با نظر محمد ربیعی روی نیمکت نشست ولی حالا دوباره با تمرینات فشرده آماده بازگشت به میادین است.

دروازه‌بان مسی‌ها در تمرین امروز تیمش در رفسنجان با شکل و شمایل جدید و گذاشتن سبیل در تمرین حاضر شد که چهره جدید او برای هم‌تیمی‌هایش جلب توجه کرد که البته این حرکت از سوی حامد لک مسبوق به سابقه است و او در پرسپولیس هم با بستن موهای خود از پشت چنین حرکت‌هایی انجام می‌داد.