پرونده درگیری مهدی ترابی و سید احمد موسوی در جریان بازی پرسپولیس – نساجی دیروز از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت.

 یک جلسه محرومیت، حداقل رای برای ترابی و موسوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به صدور دستور موقت برای این دو بازیکن از سوی کمیته انضباطی، این دو بازیکن امروز و فردا قادر به همراه تیم های خود در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور نخواهند بود. در این چارجوب پرسپولیس میزبان ون پاس و نساجی میزبان فجر سپاسی است. در چنین شرایطی دست کمیته انضباطی محرومیت یک جلسه ای برای این دو بازیکن در نظر خواهد گرفت. در صورتی که رای نهایی از سوی کمیته انضباطی محرومیت یک جلسه ای باشد، سید احمد موسوی می تواند در بازی بعدی نساجی در لیگ برتر که در برابر مس رفسنجان خواهد بود به  ترکیب تیم برگردد اما مهدی ترابی باید محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در برابر نساجی را در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر سپری کند و بعد از آن بار دیگر در ترکیب تیم قرمز قرار گیرد.

جریمه نقدی هم در رای صادره برای این دو بازیکن محتمل است. پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری رای مرتبط با این دو بازیکن از سوی دبیر کل برای سازمان لیگ ابلاغ شود.