«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.

یک مرد باتجربه، نام سرمربی قطر افشا نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" ، حمد بن خلیفه که در یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی الکاس حضور یافته بود، در واکنش به بحث کی روش گفت: اینکه می گویند با کی روش مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم را تکذیب می کنم.

شیخ حمد  درباره اینکه پروژه تیم ملی قطر ادامه خواهد داشت، گفت:فوتبال قطر با بازیکنان باکیفیت و حضور در مسابقات سطح بالا برای افزایش توان پیش رفته و به همین دلیل سرمربی بعدی هم باید به همین رویکرد ادامه دهد.این مربی باید از جزئیات پروژه آگاه باشد و به آن اضافه کند .

به گفته وی مشکل بزرگ قطر در انتخاب هر مربی جدید نزدیکی تورنمنت ها به یکدیگر است. حمد گفت: ما جام طلا را در آمریکا داریم و سپس مقدماتی جام جهانی و پس از آن جام ملت های آسیا در دوحه خواهد بود . به عقیده وی مربی باید تجربه کافی با تیم های منطقه داشته باشد، زیرا وقت جبران نخواهد داشت.

وی افزود: اعلام رسمی مربی جدید طی هفته اول بهمن ماه آینده خواهد بود و من اکنون مجوز افشاگری ندارم چرا که تا کنون باهیچ کدام از مربیان رسما امضایی نکرده ایم.

او گفت: کارلوس کی‌روش هم یکی از گزینه‌های روی ماست.