حکیم زیاش، وین گر چلسی، به بارسلونا پیشنهاد کرده که او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.

پیغام ستاره ناکام چلسی به بارسا: من را بخرید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، زیاش از زمان پیوستن به چلسی نتوانست درخشش سابق را به نمایش بگذارد و کار در این فصل برای او سخت‌تر از همیشه بوده است. 

این بازیکن مراکشی از ابتدای فصل تا به حال تنها در پنج بازی در تمامی‎‌ رقابت‌ها در ترکیب اصلی چلسی به میدان رفته و به خاطر این موضوع بسیار ناراضی و ناراحت است. 

همین شرایط باعث شده که او به صورت جدی به فکر ترک چلسی و پیوستن به باشگاهی دیگر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشد تا شانس بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند. 

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که زیاش پیامی برای باشگاه بارسلونا ارسال کرده و از آنها خواسته که برای جذب او در ماه ژانویه تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کنند. 

گفته می‌شود بارسلونا پس از فروش ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید قصد دارد بازیکنی را به عنوان جانشین این مهاجم هلندی به خدمت بگیرد اما هنوز گزینه‎‌ خاصی را مدنظر ندارد و زیاش فکر می‌کند که در نوکمپ فرصت بیشتری برای درخشش خواهد داشت. 

اسپورت همچنین به این موضوع اشاره کرده که بارسلونا سال گذشته و پیش از این که فران تورس را از سیتی و آداما ترائوره را به صورت قرضی از وولوز به خدمت بگیرد، زیاش را در فهرستش داشته و شاید انتقال او به نوکمپ چندان دور از ذهن هم نباشد.