تنها نماینده خراسان از لیگ زنان حذف شد بر اساس رأی کمیته انضباطی، رأی دیدار دو تیم ملوان و کیان نیشابور با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان اعلام شد و بدین ترتیب تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات لیگ زنان حذف می‌گردد.

حذف یک تیم پیش از اتمام فصل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال زنان کیان نیشابور یکی از ۱۰ تیم حاضر در جدول لیگ برتر زنان است که البته با کسب نتایج بسیار ضعیف در طول ۱۲ هفته از لیگ چهاردهم فوتبال زنان و کسب تنها ۴ امتیاز، در رتبه نهم جدول ۱۰ تیمی قرار گرفته است. 

کیان یک بار در هفته پایانی نیم فصل نخست از صف آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) خودداری کرده بود و در هفته دوازدهم نیز در دیدار خارج از خانه خود برابر ملوان حاضر نشد تا علی رغم دفاعیت مدیرعامل این تیم مبنی بر اینکه به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی، این تیم قادر نشده است که به انزلی سفر کند، در نهایت کمیته انضباطی برای دومین بار در طی فصل جاری نتیجه دیدار این تیم برابر حریفش را سه بر صفر به سود تیم مقابل اعلام کند.

با این اوصاف و با توجه به قوانین سازمان لیگ مبنی بر اینکه اگر یک تیم در طول فصل از انجام ۲ مسابقه امتناع کند، از جدول لیگ حذف و به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند، حذف و سقوط این تیم استان خراسان رضوی قطعی شده است.

پیش از این گلاره ناظمی، مسئول برگزاری لیگ برتر زنان در جلسه قرعه‌کشی لیگ چهاردهم عنوان کرده بود که در صورت وقوع بی‌نظمی و تکرار آن، برخورد قاطع مطابق با قوانین سازمان لیگ صورت می‌پذیرد که با اعلام این رأی مشخص شد که در این مورد برخورد سازمان لیگ و کمیته انضباطی، مطابق صحبت‌های ناظمی قاطع خواهد بود.