من راه گل زدن را بلد هستم و پایش بیفتد خیلی از توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کنم، این جمله را مهاجم جوان سیرجانی‌ها می گوید.

مهاجم  گل گهر، سر سپرده امیر  قلعه نویی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان با دشت یک امتیاز تبریز را ترک کرد و نتیجه جدال شاگردان امیر قلعه‌نویی با تراکتور با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

امیر شهیم در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار تماشاگر پسندی بود و همه از دیدن آن لذت بردند، عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم، از سوی دیگر تراکتوری‌ها نیز، خوب کار کردند و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند اما فکر می‌کنم تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: به نظرم بهتر است درباره این موضوع کارشناسان داوری نظر بدهند.

این بازیکن درباره رتبه سومی گل‌گهر و اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کنند، عنوان کرد: هدف ما قهرمانی در لیگ است، ما تیم و سرمربی خوبی داریم و قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست‌.

شهیم‌ در رابطه با اینکه چرا یا تعویض می شود و یا به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آید، اظهار داشت: این موضوع به کادر فنی بر می‌گردد و من دخالتی نمی‌کنم. امیرخان از عملکردم رضایت دارند، آقای قلعه نویی سرمربی بزرگی است و هر کجا و هر چند دقیقه که بگویند، بازی می‌کنم.

وی در خصوص بازی پیش رو برابر مس رفسنجان عنوان کرد: بازی سختی مقابل مس رفسنجان در پیش داریم، مس تیم بسیار خوبی است و هر چه خدا بخواهد، همان رقم می‌خورد، امیدوارم هواداران در این دیدار حضور داشته باشند و از تماشای بازی لذت ببرند.

این بازیکن در مورد رویارویی با تیم فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی سختی داریم، در واقع هیچ دیداری راحت نیست چون تیم ضعیفی وجود ندارد، مخصوصا در بازی‌های جام حذفی که شرایط و حس و حالش با بازی‌های لیگ کاملا متفاوت است و جای اشتباه وجود ندارد.  

شهیم که در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت و در نهایت راهی گل‌گهر شد، در خصوص شرایطش‌ در این تیم عنوان کرد: من در فصل گذشته، دوازده گل در سن هفده سالگی در لیگ یک به ثمر رساندم و هفت، هشت پیشنهاد لیگ برتری داشتم. در گل‌گهر نیز چهار بازی کردم و دو گل زدم، باید آمار خودم را بهتر از این کنم و مطمئن باشید این آمار بیشتر می‌شود، فصل قبل مهاجم بودم اما این فصل به عنوان وینگر راست بازی می‌کنم. من گل زدن را بلدم و اگر پایش بیفتد خیلی از توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کنم. البته که بازیکنان بزرگ زیادی در گل‌گهر حضور دارند و از آن‌ها چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم.