سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.

 گل محمدی: ممکن بود اتفاق بدی رخ بدهد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ون‌پارس حضور یافت و در خصوص این دیدار عنوان کرد: قبل از بازی که در مورد بازی و جام حذفی صحبت کردم، این هشدار را به تیم و بازیکنان دادم که در این بازی‌ها باید تمرکز صددرصدی داشته باشید و جای هیچ اشتباهی نیست و جبران اشتباه سخت می‌شود.

وی افزود: من در هر صورت خوشحالم که به دور بعد صعود کردیم و از کادرفنی و بازیکنان حریف برای این نمایش جانانه متشکرم. آنها نشان دادند یک تیم شایسته هستند و از تک تک آنها برای این بازی خوب تشکر می‌کنم. بیشتر دقایق بازی توپ دست ما بود و حریف لایه‌های دفاعی زیادی داشت و در ضد حملات خطرناک نشان داد. ما باید به بازی سرعت بیشتری می‌دادیم و بین خطوط حریف باید پاس می‌دادیم و از ایستگاهی‌ها استفاده می‌کردیم. حریف هم البته در خط دفاع و دروازه عملکرد بهتری داشت و ما هم بدشانسی داشتیم. من اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم اما باید زودتر به گل می‌رسیدیم. در هر صورت جام حذفی این اتفاقات طبیعی است و ممکن بود اتفاق بدتری هم رخ دهد و قضیه الان فرق می‌کرد.

یحیی درباره عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: از بازیکنان در مجموع تشکر می‌کنم چون با اینکه گل عقب افتادند، در اینجور بازیها معمولا خیلی تحت فشار قرار می‌گیرند و انتظار حذف پرسپولیس از تیم لیگ یکی، فشار مضاعف روی بازیکنان می‌گذارد. آنها توانستند به هر حال بازی را جبران کنند و در ضربات پنالتی هم تمرکز خوبی از خود نشان دادند و از همه آنها بابت زحمتشان متشکرم.

ادامه دارد...