متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.

مدیر بارسا: در مورد مشکل گاوی هیچ قولی نمی‌دهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گاوی چند ماه پیش قراردادش با بارسا را تمدید کرد و خیال باشگاه از ماندنی‌شدن او نیز راحت شد ولی عجیب اینکه نام گاوی هنوز در فهرست تیم اول باشگاه ثبت نشده و او به عنوان بازیکن تیم دوم بارسا به میدان می‌رود. رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسا، نیز با وجود تمدید قرارداد، هنوز قرارداد جدیدش در لالیگا ثبت نشده است.

متئو آلِمانی در این رابطه به دازِن گفت: «با گاوی و آرائوخو تمدید کرده‌ایم و خیالمان از حفظ آنها راحت است. بند فسخ هر دو نیز یک‌میلیارد یورو است، اما به دلیل مشکلات فرپلی مالی نام گاوی هنوز در فهرست تیم اول ثبت نشده و قرارداد جدید آرائوخو هم در لالیگا ثبت نشده است. مشکل جدی نیست و به هواداران اطمینان می‌دهم این مشکل برطرف خواهد شد، ولی در مورد زمان دقیق آن هیچ قولی نمی‌دهم.»

آلِمانی در مورد انتقالات تابستانی 2023 و مشکلات احتمالی بارسا برای خرید بازیکن گفت: «یک راهی پیدا خواهیم کرد. در برنامه ما فروش بازیکن و عدم خرید جانشین وجود ندارد.»