استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 5-2 تیمش مقابل ساسولو گفت که رو سون ری با مشکل مواجه است و باید هر چه سریع‌تر به شرایط بدی که در آن قرار دارد واکنش نشان بدهد.

پیولی: امروز سیلی خوردیم ولی واکنش نشان می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در خانه خود به مصاف ساسولو رفت و با اینکه فرصت داشت با پیروزی در این مسابقه به رتبه دوم سری آ صعود کند و یک هفته پیش از دربی دلامدونینا مقابل اینتر با شکستی سنگین و غیرمنتظره مواجه شد و این بازی را 5-2 واگذار کرد.

پیولی در کنفرانس خبری پایان مسابقه با اشاره به اینکه میلان تا بیست روز پیش شرایط خوبی داشت، گفت که وظیفه او است که به این سؤال پاسخ بدهد که چه اتفاقی افتاده که روسونری ناگهان با چنین افتی مواجه شده است. او همچنین گفت تیمش باید برای دربی هفته آینده به بهترین شکل ممکن آماده بشود.

نتایج بد میلان بعد از جام جهانی

از زمانی که مقابل رم قرار گرفتیم و پیروز نشدیم، چه از نظر فنی و چه از نظر روحی نتوانستیم عملکرد سابق را به نمایش بگذاریم. البته من از وضعیت بچه‌ها در تمرین‌های چند روز گذشته راضی بودم. ما امروز سیلی سختی خوردیم. این را می‌دانم که شرایط تیم مثل قبل آرام نیست ولی باید این را نشان بدهیم که همچنان می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم و سهمیه چمپیونزلیگ بگیریم.

من و باشگاه بهترین تصمیم ممکن را خواهیم گرفت. ما دربی را در پیش داریم و می‌خواهیم واکنشمان به این افت اخیر را در دربی نشان بدهیم. باید از این وضعیت خارج بشویم.

تغییرات احتمالی در بازی‌های بعدی؟

به خیلی چیزها فکر می‌کنم. همه آنچه در این دو سال برایمان کار کرد و باعث شد خوب بازی کنیم الان کار نمی‌کند. اگر بخواهیم نتایج متفاوتی به دست بیاوریم، حتما نیاز به تغییر داریم.

بهانه‌ای در کار نیست. من اهل بهانه آوردن نیستم

برای من ساده‌ترین کار این است که چند بازیکن را هدف بگیرم و تقصیر را به گردن آنها بیندازم، ولی متاسفانه واقعیت این نیست. ما از نظر اشتیاق و شور در زمین مشکل نداریم ولی وقتی بازی سخت می‌شود، نمی‌توانیم واکنش درستی نشان بدهیم. من همیشه با تیم صریح صحبت کرده‌ام و این کار را ادامه خواهم داد. حتما از نظر تاکتیکی طرحی جدید پیاده خواهم کرد، چرا که آنچه تا 20 روز پیش برای ما کار می‌کرد الان دیگر جواب نمی‌دهد.

تاتاروسانو عامل سنگین شدن شکست میلان مقابل ساسولو؟

وقتی یک تیم اینطور سنگین می‌بازد، شکی نیست که دروازه‌بان هم مشکل داشته است. ولی من فقط دروازه‌بان را هدف نمی‌گیرم؛ چرا که کل تیم باید با اتحاد بیشتر از دروازه‌اش دفاع کند. در این هفته تا پیش از دربی تلاش خواهیم کرد تا تغییرات را هر چه سریع‌تر انجام بدهیم. چرا که بازی بعدی مهم است و باید برای ارائه یک بازی عالی آماده بشویم.