اریک تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، از تکل اندی کارول که باعث مصدومیت طولانی مدت کریستین اریک سن شد بسیار ناراحت است.

حمله تن هاخ به کارول: جای این  تکل در فوتبال نیست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کارول در جریان دیدار ردینگ برابر منچستریونایتد در دور چهارم جام حذفی انگلیس تکل خشنی روی پای اریکسن زد که منجر به مصدومیت این بازیکن شد. 

تیم پزشکی منچستر یونایتد روز گذشته اعلام کرد که انتظار می‌رود این بازیکن تا اواخر آوریل یا اوایل ماه می نتواند بار دیگر به میادین برگردد و این دوری طولانی مدت ضربه بزرگی برای این تیم به حساب می‌آید. 

با این که کارول بلافاصله از زمین بازی اخراج شد، اما هیچ محرومیتی برای او در نظر گرفته نشد و همین موضوع باعث شده که تن‌هاخ بیش از پیش عصبانی شود. 

این مربی هلندی به خبرنگاران گفت: «من واقعا از این بابت متاسف و ناراحت هستم. فکر می‌کنم فوتبال محدودیت‌هایی دارد که از بازیکنان حمایت کند. چیزی که فوتبال می‌خواهد این است که بهترین بازیکنان در زمین باشند. جای چنین تکل‌هایی در فوتبال نیست چون خطر مصدومیت بازیکنان را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. بنابراین این واقعا شرایط بدی است و من از چنین رفتاری متعجب هستم.»

اریکسن در این فصل یکی از بازیکنان کلیدی یونایتد در رقابت‌های لیگ برتر بوده و نقش مهمی را در قرار گرفتن این تیم در جمع چهار تیم صدر جدول ایفا کرده است. شیاطین سرخ شب گذشته مارسل سابیتزر را به عنوان جانشین او از بایرن مونیخ و به صورت قرضی به خدمت گرفتند.