هری کین، ستاره تاتنهام، پس از درخشش در بازی برابر منچسترسیتی پیام طعنه‌آمیزی را در توئیترش منتشر کرد.

طعنه هری کین به حریفان: جرقه یک فصله!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

تک گل این بازی را هری کین در دقیقه 15 به ثمر رساند و پس از آن نیز فرصت‌هایی برای افزایش اختلاف تیمش با سیتی داشت اما در نهایت نتوانست از آنها استفاده کند تا بازی با همین یک گل به سود تیم آنتونیو کونته به پایان برسد و آنها سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست بیاورند. 

این ستاره انگلیسی با به ثمر رساندن این گل موفق شد رکورد جیمی گریوز را بشکند و به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ باشگاه تاتنهام با 267 گل زده قرار بگیرد. این گل همچنین دویستمین گل او در رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آمد. 

او پس از پایان بازی عکسی از خودش با نمای نمایشگر بزرگ ورزشگاه که تعداد 267 گل او روی آن نقش بسته بود در توییترش منتشر کرد و با استفاده از شکلک چشمک نوشت:« جرقه یک فصله.»

طعنه او در واقع به حریفان تاتنهام و افرادی بود که معتقد بودند درخشش او در این تیم تنها برای یک فصل بوده و او را بازیکن باثبات و قابل اعتمادی نمی‌دانستند. 

همین اظهارات باعث شده بود که هواداران تاتنهام شعار «او فقط جرقه یک فصله است» را بسازند و در بارها و بارها آن را در ورزشگاه خانگی این تیم سر بدهند.