رئیس‌جمهور سابق ایران تاکید کرد که نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.

روحانی: نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب، اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس‌جمهور سابق ایران تاکید کرد که نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران حاضر در مسیر میدان آزادی، انقلاب اسلامی را خواست مردم ایران و متعلق به همه آن‌ها دانست و اظهارکرد: دشمنان مردم ایران روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان افزود: مردم خود صاحب و حافظ انقلابی هستند که استقلال و آزادی را در جمهوری اسلامی می‌بیند. بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت در صحنه تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود است.

او با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب اسلامی را با انتخابات تکمیل کرد، افزود: استواری امروز نظام اسلامی نتیجه راهبری مقام معظم رهبری با تقویت جمهوریت و اسلامیت است که پشتیبان رای و نظر مردم است.

روحانی تاکید کرد: انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.