این‌طور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.

سعودی‌ها از حضور رنار در ایران می‌ترسند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فرانسوی سابق تیم‌های مراکش، زامبیا و ساحل عاج پس از یک جام جهانی فوق‌العاده با تیم ملی عربستان و تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین سرمربیان جام جهانی، با پایان این رقابت‌ها، هیچ پالسی برای ادامه‌ کار در فوتبال عربستان منتشر نکرده و نامش برای هدایت تیم‌های دیگری در فوتبال جهان مطرح بوده است.

رنار که نامش برای هدایت تیم‌هایی مثل بلژیک، کره‌ جنوبی و حتی تیم‌ ملی فرانسه مطرح بوده، در حالی روزهای پس از جام جهانی خود را در استراحت می‌گذارند که طبعاً فدراسیون فوتبال عربستان که مشغول ترتیب‌ دادن انتقال‌های بزرگ برای فوتبال باشگاهی این کشور است، علاقه‌مند است به همکاری با وی ادامه دهد.

این در حالی است که رنار ظاهراً چندان از آنچه که در این کشور برایش رخ داده، خوشحال نیست و قصد ندارد به کارش در جمع ستارگان صحرا ادامه بدهد.

در بین هواداران فوتبال و در طول این سال‌ها هیچ مربی‌ای به اندازه هروه رنار برای حضور روی نیمکت تیم ملی مطرح نبوده است.

در این شرایط، حرف‌های سخن‌گوی فدراسیون فوتبال ایران در برنامه "ورزشگاه" بازتاب وسیعی در رسانه‌های ایرانی و البته خارجی داشته و به خصوص فضای توییتر را گرم کرده است. همان‌طور که می‌دانید رسانه اصلی هواداران فوتبال در عربستان، توییتر است و آن‌ها تحولات فوتبال را با دقت در توییتر دنبال می‌کنند.

حالا بحث مطرح‌شده پیرامون رنار که البته به شکل خاصی از سوی سخن‌گوی فدراسیون مطرح شده و منظور او مذاکره با این سرمربی فرانسوی نبود، به عنوان یک خبر احتمالی مورد توجه کاربران عربستانی قرار گرفته و آن‌ها درباره این جابه‌جایی احتمالی توییت‌هایی منتشر کردند که البته با توجه به محبوبیت رنار در این کشور، کمی هم نگرانی برایشان به همراه دارد. به خصوص که ایران و عربستان در جام ملت‌های آسیا به احتمال فراوان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

کاربران سعودی، هروه رنار را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران می‌دانند.

البته رنار مربی گران‌قیمتی است و هزینه حضور او در ایران برای یک دوره چهار ساله، مبلغی بیش از بیست میلیون دلار را می‌طلبد و به همین دلیل بسیار بعید است که سرمربی آینده ایران باشد. اگرچه او مقبول‌ترین مربی خارجی برای تیم ملی ایران نزد هواداران محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران با توجه به شرایط کلی کشور گزینه‌های مطمئن‌تر و ارزان‌تری را برای هدایت تیم ملی در دوره چهار ساله در نظر داشته باشد.