لیونل مسی تمایلی برای بازگشت به بارسلونا ندارد و اگر برگردد، 6 نفر باید این باشگاه را ترک کنند.

6 نفر باید از بارسا بروند تا مسی برگردد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در بارسلوناست و تا سه شنبه در خانه اش واقع در کاستلدفلس استراحت خواهد کرد. این برای اولین بار پس از جام جهانی است که مسی به بارسلونا برگشته است. فوق ستاه آرژانتینی که برای بیش از 20 سال بارسلونا شهر و خانه اولش بود، از تابستان 2021 راهی پی اس جی شده و در پاریس اقامت دارد ولی معمولا از هر فرصتی برای بازگشت به بارسلونا استفاده می کند.

 او روز گذشته در بازی برابر لیل و در دقیقه 95 با یک ضربه کاشته تماشایی گل چهارم و برتری تیمش را به ثمر رساند و پاریس را از یک تساوی خانگی نجات داد. پس از بازی کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی به بازیکنانش دو روز استراحت داد و قرار است چهارشنبه از ساعت 11 به وقت محلی تمرینات برای بازی حساس یکشنبه بعد مقابل مارسی از سر گرفته شود. دیداری که در ورزشگاه ولودروم برگزار می شود و برای پی اس جی جنبه انتقامی دارد. دو تیم اخیرا در یک هشتم نهایی جام حذفی برابر هم قرار گرفتند که مارسی 2-1 پیروز شد. مسی همچنین این روزها در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد تا سال 2024 است ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

ال ناسیونال در این رابطه نوشت که لیونل مسی قبل از جام جهانی به پدرش خورخه گفته بود که برای بازگشت به بارسلونا نیاز است که 6 نفر این باشگاه را ترک کنند. یکی از آنها جرارد پیکه است که اخیرا از فوتبال بازنشسته شد. مسی همچنین تمایلی برای کار با خوان لاپورتا، رئیس فعلی باشگاه، ندارد و همچنان از او به خاطر اتفاق تابستان 2021 و تمدید نشدن قراردادش دلخور است. چند روز پیش پدر مسی گفت که بعید می داند لئو به بارسلونا برگردد و هیچ پیشنهادی هم به آنها نشده است. مسی حالا در بارسلوناست ولی به بارسا نزدیک نیست. او یا تمدید می کند یا راهی تیمی دیگر خواهد شد که نامش بارسلونا نیست.