مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.

انگار انرژی رونالدو به رشفورد منتقل شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ماه نوامبر 2022 با مهاجمی بزرگ خداحافظی کرد؛ کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی و برنده پنج توپ طلا. اما شیاطین سرخ بعد از جدایی رونالدو جای خالی او را احساس نکرده‌اند چرا که مارکوس رشفورد با پیشرفتی خارق‌العاده به ستاره بی چون و چرای خط حمله این تیم تبدیل شده است.

رشفورد در دوران بعد از جام جهانی فوق‌العاده درخشان ظاهر شده و در 17 مسابقه اخیرش برای یونایتد 16 گل به ثمر رسانده است.

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، با ستایش از رشفورد درباره او گفت:" در حال حاضر در دنیای فوتبال کمتر کسی پیدا می‌شود که بهتر از رشفورد بازی کند. البته کیلیان امباپه در حال حاضر از همه بهتر است. در تیمی که لیونل مسی و نیمار را دارد او همچنان نفر اول مانده و درخشان بازی می‌کند. ولی من معتقدم امباپه و رشفورد در حال حاضر بهترین‌های دنیا هستند و کسی به گرد پایشان نمی‌رسد.

ارلینگ هالند هم خوب بازی نمی‌کند ولی او فقط گلزن است و در جریان مسابقه نقش چندانی ندارد. ولی هیجان، سرعت و اعتماد به نفسی که مارکوس این روزها نشان می‌دهد بی‌نظیر است. هیچ کس نمی‌تواند در مقابل او بازی کند و جلویش را بگیرد. دفاع کردن در مقابل او و کیلیان امباپه غیرممکن است. انگار از زمان جدایی کریستیانو رونالدو انرژی او به شکلی ناگهانی به رشفورد منتقل شده است. نمی‌دانم چه اتفاقی برای این جوان افتاد که اینطور درخشید!"

رشفورد در جدیدترین درخشش خود برای یونایتد در جریان پیروزی 3-0 این تیم مقابل لسترسیتی دو گل به ثمر رساند. به نظر می‌رسد او در این فصل بتواند از رکورد 30 گل زده در یک فصل عبور کند. در این صورت مقایسه او با کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد بیش از پیش شنیده خواهد شد.