بعد از سعید صادقی این می‌تواند بدترین خبر برای یحیی گل محمدی در آستانه یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصلش باشد: مصدومیت شیخ دیاباته.

اختصاصی: دومین ستاره بازی سپاهان را از دست داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته که در این فصل در شرایطی به پرسپولیس پیوست که یحیی گل محمدی وسواس خاصی روی انتخاب وی داشت و بارها از جذب وی با اشاره به این موضوع که مصدومیت‌های سریالی‌اش می‌تواند برای برنامه‌های او دردسرساز باشد، بار دیگر در آستانه دیداری مهم با آسیب دیدگی مواجه شد.

شیخ دیاباته در آستانه بازی با سپاهان که یحیی گل محمدی برنامه ویژه برای آن در نظر داشت، در تمرین روز گذشته با احساس درد در ناحیه همسترینگ و جایی که طی فصل نیز بارها باعث خروجش از لیست این تیم شده بود، کار گروهی را ترک کرد و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

در ادامه کادر پزشکی پرسپولیس با بررسی‌های لازم مصدومیت همسترینگ او را تائید کرده تا حضور شیخ دیاباته در بازی با سپاهان کاملا در ابهام قرار گیرد. مهاجم اهل مالی پرسپولیس در تمرین امروز نیز شرکت نکرد تا شوک بزرگی به سرخپوشان در آستانه دیدار با سپاهان بدهد.

پیش از این سعید صادقی دیگر ستاره پرسپولیس نیز در دیدار با هوادار دچار آسیب دیدگی رباط داخلی شده بود تا این بازی حساس را از دست بدهد و یحیی گل محمدی را با مشکل بزرگی در فاز تهاجمی تیمش مواجه کند.

دیاباته که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی طولانی مدت توانسته بود شرایط حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد و با ثبت چند گل حساس، نگرانی آن‌ها را در خط هجومی تا حد زیادی برطرف کرده بود، اکنون با این مصدومیت بار دیگر سریال همیشگی دوری از لیست تیم را تکرار کرد.

پرسپولیس روز چهارشنبه و از ساعت 15 در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف سپاهان خواهد رفت و باید دید برنامه یحیی گل محمدی برای فاز تهاجمی تیمش در غیاب سعید صادقی و شیخ دیاباته چه خواهد بود.